Beantwoord

Spotify Family activeren geeft foutmelding dat het niet besteld is

  • 18 April 2024
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Goedemorgen,

kortgeleden heb ik een nieuw abonnement aangeschaft/verlengd. Hierbij vielen mijn extra’s weg, game pass en spotify family. 
 

ik heb deze opnieuw aangevraagd. Echter is er iets fout gegaan denk ik. Ik kan spotify niet activeren want ik krijg een melding dat deze niet besteld is. (Maar wel de bevestiging van bestelling en link naar de activering). In de app van kpn staat dat ik deze wel heb maar in de app van spotify niet. 
 

hoe kan ik dit oplossen? 
 

loopt de gamepass wel gewoon door? Of heb ik nu dubbel besteld 😅

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 April 2024, 19:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Feromisa90

Heb je hem afgenomen via KPN?

Heb je hem ook via de site van KPN geactiveerd? (zie ook hier).

 

P.S.

Het is een klanten helpen klanten forum.😉

Besteld via KPN inderdaad! 
Geprobeerd te activeren maar hij geeft dan aan dat ik niks besteld heb. En via de app zie ik het wel erbij staan 😅 

 

maar via Spotify weer niet. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Feromisa90, ik denk ook graag mee. 

Als je op de activatiepagina bent, log je daar wel in het hetzelfde e-mailadres van je KPN ID? Dus niet met je Spotify gegevens. Zo ja, dan adviseer ik je om even met ons te bellen want dan gaat er iets fout. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

 

Klopt ja! 
ik heb al gebeld vorige week. Helaas kunnen jullie mij niet helpen, en is er iets fout gegaan bij het activeren. Advies van KPN: contact opnemen met Spotify óf annuleren vanaf 3 mei. Waarbij ik dus een maand voor niks heb betaald. 
 

spotify stuurt mij naar kpn. Ik geef het op.. jammer van mijn 17,99. 

Reputatie 7
Badge +24

@Feromisa90, zou je morgen weer Spotify willen bestellen in Mijn KPN en daarna weer activeren? Je krijgt weer instructies via het bij ons bekend e-mailadres. 

Reageer