Goedenavond,
ik heb Spotify premium via KPN afgesloten in een ver verleden.
nu wil ik die graag opzeggen maar als ik dit probeer via Spotify zelf zeggen ze: “Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement. “
ook als ik de Spotify klantenservice benader krijg ik dit als antwoord.
Ik heb KPN gebeld en die geven aan dat het als online aankopen op mijn factuur staat dus dat het via Spotify zelf loopt of dat ik het met KPN Pay heb betaald. ( ik gebruik geen KPN Pay) en dus via Spotify moet opzeggen.
zoals te lezen word ik dus van de een naar de ander gestuurd maar niet geholpen.
ik weet 100% zeker dat ik het Spotify Abonnement genomen heb bij mijn mobiele abonnement een aantal jaren terug. als ik kijk op Spotify accountpagina bij KPN zie ik ook onderstaande afbeelding wat dat dus bewijst.
Kan iemand mij helpen om dit op te zeggen bij KPN??? in plaats van mij heen en weer te blijven sturen.
Beste antwoord door DennisM93
Bekijk origineel