Storytel bij KPN

  • 8 November 2023
  • 36 reacties
  • 2066 keer bekeken
Storytel bij KPN
Reputatie 7
Badge +19

Storytel bij KPN. Met Storytel krijg je duizenden luisterboeken en e-books in 1 app. Je leest er hier alles over.

 

Wat is Storytel?

Met Storytel krijg je duizenden luisterboeken en e-books in 1 app. Zo heb je altijd een goed boek bij de hand. Van grote klassiekers tot spannende romans, van verhalen voor kinderen tot verhalen die je weer kind maken. Luister en lees onbeperkt voor een vast bedrag per maand.

Kies je voor Storytel bij KPN, dan heb je alles op 1 plek. Beheer je abonnement via MijnKPN en betaal via je KPN factuur. Een maandje geen Storytel? Zet het makkelijk aan- en uit met de MijnKPN app.

 

Wat krijg je met Storytel?

  • Een oneindige bibliotheek: meer dan 350.000 luisterboeken en e-books om te luisteren en lezen
  • Exclusieve content: bij Storytel luister je naar verhalen die je nergens anders vindt, zoals The Lord of the Rings, Harry Potter, Stephen King of Storytel Originals
  • Kids modus waarmee je kinderen een veilige omgeving vol verhalen biedt, zonder schermtijd
  • Maak gebruik van 1 (Storytel Unlimited abonnement) of 2 (Storytel Family abonnement) accounts
  • Bewaar je luisterboeken of e-books offline via de functie ‘bewaar offline’, zodat je ook zonder wifi je favoriete boeken kan luisteren en lezen

 

 

Hoe zet je Storytel aan via KPN?

Je kunt Storytel aanzetten bij een KPN internet, of KPN internet en tv of abonnement. Je kunt Storytel op verschillende manieren aanvragen:

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarna ontvang je een aparte e-mail om een Storytel account te activeren.

 

Heb je al Storytel?

Zeg dan eerst je abonnement bij Storytel op voordat je je Storytel account koppelt via KPN. Eventuele aanbiedingen van Storytel gelden dan niet meer.

 

 

Storytel bij KPN activeren

Zo gauw je Storytel aangevraagd hebt, krijg je apart een e-mail om het te activeren. Je volgt dan deze stappen:

  1. Ga naar kpn.com/storytelactiveren
  2. Klik op activeren en log in met je KPN ID
  3. Activeer Storytel bij KPN en volg de stappen om een account te maken of log in met een bestaande Storytel account. Zorg wel dat je geen abonnement meer via Storytel hebt

Nog geen KPN ID? Maak dan een KPN ID aan om in te loggen bij MijnKPN.

 

Wat kost Storytel bij KPN?

Probeer Storytel nu via KPN. Er zijn twee abonnementen op Storytel mogelijk:

 

Storytel Unlimited

  • 1 account
  • Luister en lees onbeperkt
  • Na de eerste maand altijd opzegbaar
  • Storytel Unlimited kost 12,99 per maand
  • Probeer Storytel nu 3 maanden voor 1 euro per maand*

 

Storytel Family

  • 2 accounts
  • Luister en lees onbeperkt
  • Na de eerste maand altijd opzegbaar
  • Storytel Family kost 16,99 per maand

*Deze actie loopt tot 30 november 2023.

 

Hoe gebruik je Storytel?

Storytel is één van de grootste abonnementsdiensten voor het streamen van luisterboeken en e-books. Hiervoor gebruik je de Storytel app, beschikbaar op:

  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Apple CarPlay (iOS)
  • Android Auto
  • Smartwatch (iOS en Wear OS)

 

Veelgestelde vragen

 

Wat is Storytel?

Met Storytel krijg je duizenden luisterboeken en e-books in 1 app. Zo heb je altijd een goed boek bij de hand. Van grote klassiekers tot spannende romans, van verhalen voor kinderen tot verhalen die je weer kind maken. En dat alles luister en lees je onbeperkt voor een vast bedrag per maand.

 

Hoe gebruik ik Storytel?

Via de Storytel app, beschikbaar op

  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Apple CarPlay (iOS)
  • Android Auto
  • Smartwatch (iOS en Wear OS)

 

Ik heb al Storytel. Hoe kan ik dat overzetten naar KPN?

Heb je al een apart Storytel abonnement? Dan moet je eerst je bestaande abonnement opzeggen voordat je bij ons bestelt. Volg daarvoor deze stappen:

  1. Zeg je bestaande abonnement bij Storytel op
  2. Bestel daarna Storytel bij KPN
  3. Je krijgt een bevestigingsmail waarin staat hoe je moet activeren

 

Krijg ik korting als ik Storytel bij KPN bestel?

Ja! Tot 30 november 2023 kan je Storytel 3 maanden voor 1 euro per maand uitproberen. Daarna geldt: De eerste maand is kosteloos als je bij KPN bestelt (alleen als je deze aanbieding niet eerder hebt gebruikt). Daarna betaal je vanaf 12,99 per maand. En je krijgt 5,- korting per maand als je KPN Internet en Mobiel met Storytel combineert (en je deze entertainmentkorting nog niet gebruikt voor een andere entertainmentdienst).

 

Hoe activeer ik Storytel bij KPN?

  1. Ga naar kpn.com/storytelactiveren
  2. Klik op activeren en log in met je KPN ID
  3. Activeer Storytel bij KPN en volg de stappen om een account te maken of log in met een bestaande Storytel account. Zeg wel je Storytel abonnement eerst op bij Storytel zelf.

 

Vertel eens: Wat is jouw favoriete boek? Of heb je een favoriete auteur? En ga jij Storytel proberen? We horen graag van je in de comments!

 

Laatste aanpassing: 27-11-2023 


36 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Op de dag van vertrek kwam het Storytel aanbod binnen,. De activatielink kwam een dag later binnen. Helaas kun je alleen je product activeren vanaf een KPN verbinding, maar die heb ik niet in Maleisië. 

 

Hoe kan ik het abonnement activeren?

Ik heb hetzelfde, ik kan mijn storytel niet activeren omdat ik in het buitenland ben. Er was nergens aangegeven bij het afsluiten dat je het alleen kunt activeren als je op het KPN netwerk zit. Ik heb gewoon een abonnement thuis in Nederland en een KPN ID. Dat moet toch voldoende zijn om aan te tonen dat je klant bent? Kan iemand bij KPN me helpen dit alsnog te activeren? Het is wel erg omslachtig om iemand naar mijn huis te laten gaan en mijn inloggegevens en wachtwoorden te geven om dit voor me te doen. 

Hoe graag ik dat ook zou willen doen, ik kan het niet voor je activeren. Je moet toch écht verbonden zijn met je eigen netwerk thuis.

Ik hoop dus dat er alsnog iemand is die dit voor je kan doen, aangezien je in het buitenland zit. 

 

Ik heb hetzelfde, ik kan mijn storytel niet activeren omdat ik in het buitenland ben. Er was nergens aangegeven bij het afsluiten dat je het alleen kunt activeren als je op het KPN netwerk zit. Ik heb gewoon een abonnement thuis in Nederland en een KPN ID. Dat moet toch voldoende zijn om aan te tonen dat je klant bent? Kan iemand bij KPN me helpen dit alsnog te activeren? Het is wel erg omslachtig om iemand naar mijn huis te laten gaan en mijn inloggegevens en wachtwoorden te geven om dit voor me te doen. 

Hoe graag ik dat ook zou willen doen, ik kan het niet voor je activeren. Je moet toch écht verbonden zijn met je eigen netwerk thuis.

Ik hoop dus dat er alsnog iemand is die dit voor je kan doen, aangezien je in het buitenland zit. 

Dan wil ik graag dit abonnement annuleren omdat ik er geen gebruik van kan maken. Kan iemand dit voor me regelen? Ik kan nergens een andere contactoptie met een klantenservice vinden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RGV23, je kan dit via je MijnKPN opzeggen of met ons bellen op 0800-0402

Weten jullie of het Storytel proef abonnement ook beschikbaar is voor voormalige Telfort klanten? Ik krijg dit abonnement op geen enkele wijze geactiveerd. ( ook via pc geprobeerd) Heb dus kpn internet maar dan als oud Telfort klant alleen lijkt dit niet te werken? 
Klopt dat?  
Alvast bedankt voor de antwoorden!
 

Reputatie 7

Ik denk dat jouw abonnement dan te oud is, @Patty40. En dat als je Storytel zou willen toevoegen, dat je dan je hele abonnement moet aanpassen. Het is in dit geval handiger om even met ons te bellen (0800-402, gratis). Dan kan de collega met je meekijken of dit inderdaad het geval is. Of dat er toch iets anders aan de hand is. 

Reputatie 2

Ik ben thuis verbonden met netwerk van kpn en ik kan niet activeren. Site blijft hangen op een moment geduld, je wordt zo doorgestuurd en er gebeurt niks

Reputatie 7

Dat is gek @Jeroenvanginkel1, heb je het ook al eens in een andere browser geprobeerd om te kijken of het daar wel in lukt? Als het ook daar niet lukt kan je er het beste een eigen topic voor aanmaken, dan kunnen we daar met je meekijken.

Reputatie 2

Nou zowel iPhone als Samsung werkt niet. Maak de gratis maand af en dan zeg ik wel op. En laptop ook niet. Jammer 

Reputatie 7

Als je een eigen topic aanmaakt kunnen we daar samen met je naar kijken dus. In een topic als dit is dat niet handig, er kunnen hier meerdere dingen door elkaar lopen waardoor je niet de volle aandacht krijgt. In een eigen topic kan dat wel, zodat we het daar werkend kunnen proberen te maken.

Reputatie 1

Hoe kan ik storytel opzeggen 

Reputatie 7

Op dezelfde manier als dat je hem aangezet hebt, @munty, via je MijnKPN  (onder Streamingsdiensten).

Reageer