Beantwoord

Streamingdiensten stopzetten via KPN

  • 27 March 2024
  • 11 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik wil Disney, Videoland, Netflix en Spotify opzeggen. Ik weet dat het moet via de app op de telefoon maar hij geeft aan dat er een bestelling loopt? Ik heb niets besteld, ik heb mijn abonnement opgezegd (november 2024) Maar ik wil die diensten ook NU stopzetten. Hoe dan? Want via de telefoon kan dus niet.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 March 2024, 08:40

Bekijk origineel

11 reacties

Waarschijnlijk had u eerst die diensten moeten stopzetten en daarna pas het abonnement opzeggen, de opzegging staat gelijk aan een bestelling.

 

Ps u wilt nu de streamdiensten al beëindigen terwijl u nog tot november klant blijft? 

Ja ik wil alle diensten al beëindigen, deze gaan bij mijn Tv abonnement in. Ik wist niet dat ik die eerst moest stopzetten. Zeiden ze aan de telefoon ook niets van.

Reputatie 7
Badge +24

Nu zult u waarschijnlijk de opzegging eerst moeten annuleren. Dan de diensten stopzetten. En dan opnieuw opzeggen.

Bedankt voor jullie antwoord. Ik ga er achteraan.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HugootjeAST, hiervoor moet je inderdaad contact opnemen met de klantenservice. Het bestelsysteem werkt (helaas) zo dat nu eerst even de volledige opzegging van het abonnement tijdelijk teruggedraaid moet worden. Als dat gebeurd is, kunnen eerst de streamingsdiensten stop worden gezet. Daarna kan weer de opzegging van het gehele abonnement er in worden gezet. 

Reputatie 7
Badge +20

 Maar ik wil die diensten ook NU stopzetten. Hoe dan? Want via de telefoon kan dus niet.

Dat is op zich heel erg vreemd.

Ik ga ervan uit dat je het gratis nummer 0800-0402 hebt gebeld?

Wanneer stopt je abonnement? 

 

@Jeroen van KPN 

Als zijn abonnement stopt, stoppen dan ook zijn Entertainment pakketten? 

 

 

@Jeroen van KPN

Als zijn abonnement stopt, stoppen dan ook zijn Entertainment pakketten? 

Dat hoort natuurlijk wel als je deze via de KPN factuur voldoet. Het zou een goeie bak zijn geen KPN klant meer maar wel via KPN blijven betalen voor stream diensten.

Reputatie 7
Badge +20

 

 

@Jeroen van KPN

Als zijn abonnement stopt, stoppen dan ook zijn Entertainment pakketten? 

Dat hoort natuurlijk wel als je deze via de KPN factuur voldoet. Het zou een goeie bak zijn geen KPN klant meer maar wel via KPN blijven betalen voor stream diensten.

 

Daar ga ik ook vanuit.

En dan kan @HugootjeAST daar geen zorgen over maken.

Dan hoeft hij pas na einde abonnement pas een abonnement te nemen als hij ze daarna nog wilt hebben. 

Einde abonnement is pas November 2024 zie ook het start bericht. Deze klant wil het abonnement op de streamingdiensten nu al stopzetten. Dus niet meer betalen.

Reputatie 7
Badge +20

Einde abonnement is pas November 2024 zie ook het start bericht. Deze klant wil het abonnement op de streamingdiensten nu al stopzetten. Dus niet meer betalen.

 

Zie antwoord van @Jeroen van KPN 

Dat moet hij / zij dan volgen.

 

En sorry @Rowi. , ik ben een mens en had dit over het hoofd gezien.

Kan gebeuren, toch? 😉

 

 

 

Kan gebeuren, toch? 😉

Dat kan inderdaad gebeuren wat Jeroen doet is bevestigen wat ik in het eerste bericht al schreef.

Reageer