Vraag

Vernieuwde HBO MAX app vanaf 11 juni, kan ik de HBO app op de ontvanger nog wel gebruiken?

  • 7 May 2024
  • 11 reacties
  • 229 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb zojuist via een mail vernomen dat HBO MAX vanaf 11 Juni de nieuwe blauwe app lanceert. Nu vraag ik mij af aangezien ik HBO via mijn tv ontvanger ( VIP 5202 ) kijk of KPN deze ook vernieuwd zodat ik ook na deze datum HBO kan blijven kijken via de ontvanger ( ik heb geen smart tv ).


11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Loja, welkom op onze community! Ik heb daar inhoudelijk (nog) geen informatie over maar mocht hier iets in veranderen zullen we dat aanpassen in ons kennisbankartikel:

Reputatie 2

Dank je, het lijkt me wel belangrijk nieuws aangezien jullie momenteel veel reclame maken voor HBO. De 'paarse’ app zoals die nu op de ontvanger staat is vanaf 11-6 namelijk niet meer bruikbaar. 

Reputatie 7
Badge +11

https://tweakers.net/nieuws/221752/hbo-max-geeft-duidelijkheid-bestaande-abonnees-behouden-4k-en-dolby-atmos.html

en

https://www.totaaltv.nl/nieuws/hbo-max-onthult-plannen-na-samenvoeging-discovery-levenslange-korting-blijft/

@Loja 

 

Reputatie 2

Dit is op zich goede aanvullende info maar geeft geen antwoord op mijn vraag of KPN de HBO app op de ontvanger ook gaat bijwerken of dat ie vanaf 11-6 onbruikbaar is.

Reputatie 2

Ik zou het overigens met nog zo'n 3 ½  week te gaan tot 11-6 wel netjes vinden als KPN hier iets over gaat communiceren zodat ik m'n abonnement tijdig kan stopzetten of eventueel een chromecast kan aanschaffen, zeker gezien het feit dat KPN best wel veel reclame maakt voor HBO.

Reputatie 7

Als er geen hele gekke dingen gebeuren hebben wij netjes per 11 juni de nieuwe app op de 5202 staan!

Hebben we ook gedaan met de NPO, en daarvoor Videoland, toen die met nieuwe apps kwamen. En het zou inderdaad ook heel gek zijn als we dit niet zouden doen voor een dienst die we zelf ook aanbieden. 

Reputatie 2

Erik, bedankt voor je bericht. Ik kijk er naar uit! 👍

Hallo, ik kan de paarse hbo app van binnen mijn kpn abo nu al niet meer gebruiken. Ik krijg de melding dat ik de nieuwe app moet downloaden maar waar dan?

Hallo, ik kan de paarse hbo app van binnen mijn kpn abo nu al niet meer gebruiken. Ik krijg de melding dat ik de nieuwe app moet downloaden maar waar dan?

Same problem here...

Lastig. 

@Sophie1970 , @KCakir 

Hebben jullie een smart-tv? Dan ben je onafhankelijk met apps.

Wel gek. Op mijn Samsung is alleen de paarse app beschikbaar. Ook in de app store. 

Op een 5202 kun je niet zelf de apps wijzigen!

Reputatie 2

Op mijn 5202 tv ontvanger doet de paarse app het nog prima. En de nieuwe blauwe app staat nog niet eens in de App Store  want die komt op 11-6 pas uit. En zoals Erik van KPN al zei wordt die ook op 11-6 op de 5202 vervangen.

Reageer