Sticky

Viaplay Xtra zender 225 stopt: hoe activeer ik Viaplay bij KPN?

  • 16 February 2024
  • 56 reacties
  • 26399 keer bekeken
Viaplay Xtra zender 225 stopt: hoe activeer ik Viaplay bij KPN?

Toon eerste bericht

56 reacties

Reputatie 1

Ik kan gewoon inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord op mijn Viaplay account.

Alleen het activeren in het voorgaande scherm met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gaat niet. Dan krijg ik die rode melding.
Of ik dat probeer met safari, chrome, firefox of edge, allemaal hetzelfde resultaat.

Ik kan gewoon inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord op mijn Viaplay account.

Oh gelukkig. Je kunt dan i.i.g. dit weekend kijken naar “Japan".

Reputatie 7

Ik kan gewoon inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord op mijn Viaplay account.

Oh gelukkig. Je kunt dan i.i.g. dit weekend kijken naar “Japan".

Dat kan ook op SBS9.

Reputatie 1

Ik kan natuurlijk naar Japan kijken, maar dan moet ik een privé abonnement afnemen. Maar dan betaal ik dubbel, want er wordt ook op de kpn factuur 15,99 in rekening gebracht. Ik ben nog met Viaplay in de slag om toch de activatie te regelen. Het gaat alleen niet zo snel met Viaplay. Misschien zijn ze confuus van de mededeling vandaag.

Reputatie 1

Het is opgelost met een nieuw Viaplay account. Met het kopiëren van de key1 en de key2 in de link van de activatie kon ik een nieuw account aanmaken en koppelen aan de KPN.

Van Viaplay support al twee dagen niets meer gehoord. Is weliswaar niet meer nodig maar toch……..

Reputatie 7
Badge +19

Mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is. 

Reageer