Beantwoord

Alcatel Link App is niet te downloaden

  • 29 March 2024
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Heb hetzelfde probleem kan dus niet inzien hoeveel ik verbruik.

Net nood pakket binnen gekregen wat alweer een tegenvaller is want voor mijn werk heb ik een usb nodig en die zit dus niet op het mifi apparaat dus ja bij maandag heb ik ook geen werk meer.. dank je kpn.. 

 

Maar nu wilt me zoon even gamen maar nu hebben we dus geen inzicht in ons verbruik

 

Man man was ik maar bij Ziggo gebleven.. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 April 2024, 10:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wat heeft KPN hier mee te maken? KPN is geen Alcatel (alhoewel ze goede er goede zaken mee doen).
Dus leg je probleem neer bij Alcatel. Je vindt vast wel een contactmogelijkheid met de makers van de app.

Reputatie 7
Badge +24

Heb hetzelfde probleem kan dus niet inzien hoeveel ik verbruik.

Net nood pakket binnen gekregen wat alweer een tegenvaller is want voor mijn werk heb ik een usb nodig en die zit dus niet op het mifi apparaat dus 

Waarvoor heeft u usb nodig dan? Bedoelt u niet ethernet/utp aansluiting? 

Reputatie 7
Badge +24

Wat heeft KPN hier mee te maken? KPN is geen Alcatel (alhoewel ze goede er goede zaken mee doen).
Dus leg je probleem neer bij Alcatel. Je vindt vast wel een contactmogelijkheid met de makers van de app.

Het noodpakket van KPN bevat een mifi router die denk ik van Alcatel is.

Maar waarschijnlijk is deze Alcatel helemaal dichtgetimmerd door KPN en zou de app toch al niet werken.

Ik heb overigens nog een Samsung A8 waar die wel op zou werken.

Reputatie 7

Hoi @Breda076, dit is inderdaad niet iets waar wij invloed op hebben. Zoals je screenshot aangeeft is die app bedoeld voor 'een oudere versie van Android’. Wij hebben geen invloed op de Android versie op jouw telefoon en ook niet op deze app. Je zou contact op kunnen nemen met Altcatel, om te vragen of zij hun app kunnen bijwerken.

Reageer