Beantwoord

BaseNet Document Sychroniser doet het niet op mijn Macbook Pro met KPN

  • 13 April 2024
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik werk via crm.basenet.nl met Word. Om via BaseNet met Word te werken, dien ik een document synchroniser te gebruiken. De document synchroniser werkt echter niet vanwege de instellingen van KPN, terwijl het wel werkt op andere modems van andere aanbieders, zelfs met hotspot via mijn telefoon. Hoe kan ik dit oplossen?

Het bericht dat ik van BaseNet krijg wanneer ik de Document Synchroniser probeer aan te zetten is:

“Status: bezig met verbinden...”

“Status: BaseNet kan niet met de lokaal geïnstalleerde BaseNet Document-Koppeling verbinden, zorg ervoor dat deze is opgestart. Kijk voor veelvoorkomende oplossingen in dit FAQ-artikel.”

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 April 2024, 09:10

Bekijk origineel

2 reacties

Het bericht dat ik van BaseNet krijg wanneer ik de Document Synchroniser probeer aan te zetten is:

“Status: bezig met verbinden...”

“Status: BaseNet kan niet met de lokaal geïnstalleerde BaseNet Document-Koppeling verbinden, zorg ervoor dat deze is opgestart. Kijk voor veelvoorkomende oplossingen in dit FAQ-artikel.”

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Zisan, welkom op onze community! Ik heb hier vanuit KPN niet direct een verklaring of oplossing voor. Staat er in de FAQ ook waar dit hem in kan zitten? Heb je dit ook al eens bij basenet neergelegd? Misschien kunnen zij toelichten waarom dit niet zou werken.

Reageer