Beantwoord

DVS 650 middelste lampje brandt niet meer

  • 30 March 2024
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben 3 dvs stekkers. Nu brandt t middelste lampje niet meer. We hebben gereset...update uitgevoerd..modem gereset...hij doet nog steeds niks. 

Nou ging ik bij mijn KPN en nou zie ik.tot mijn verbazing dat hij bij ons thuisnetwerk onze oude netwerk van de oude modem staat. Het mobiel van 1 van.mijn dochters staar er ook bij. Die heeft trouwens betere wifi dan wij met 3 wifi punten....Wij hebben met de superwifi punten ook een nieuwe modem gekregen. Omdat hij t niet goed deed.  De rest zit wel met de wifi op t nieuwe netwerk.

Zou daar t probleem met de dvs vandaan kunnen komen? Dat bij de reset hij naar n ander netwerk gaat en daarom niks doet bij t middelste lampje?

 

Voor de duidelijkheid...Ben n hele grote digibeet! 

 

Tips zijn welkom. 

 

Groetjes Nealy79

icon

Beste antwoord door N.N. 30 March 2024, 17:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Zie ondestraande link voor hulp @Nealy79 :

 

Reputatie 5
Badge +3

het beste is die dingen te vervangen door een UTP dat werkt veel beter. 

Zie ondestraande link voor hulp @Nealy79 :

 

Die hebben we al uitgespit. Dank je wel! 

het beste is die dingen te vervangen door een UTP dat werkt veel beter. 

Ik denk dat we dat maar gaan doen. Die wifi punten doen ook hun werk niet goed. 

Reputatie 7
Badge +24

het beste is die dingen te vervangen door een UTP dat werkt veel beter. 

Ik denk dat we dat maar gaan doen. Die wifi punten doen ook hun werk niet goed. 

Als u dan toch kabels gaat leggen, dan kunt u de WiFi versterkers misschien ook bekabeld aansluiten. Dat is veel beter dan draadloze opstelling. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik sluit me aan bij het advies van Nick @Nealy79, je kunt de SuperWifi punten op de kabels aansluiten en vervolgens weer andere apparatuur met die SuperWifi punten verbinden. Dan heb je apparatuur bekabeld aangesloten (dit is het minst storingsgevoelig) en heb je óók een optimaal wifi netwerk voor alle apparaten die alleen wifi gebruiken 😊

Reageer