Beantwoord

Mag ik mijn oude modem terug? Kan de slimme apparatuur niet koppelen

  • 5 April 2024
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Na gisteren de v10A modem te hebben opgehaald krijg ik mijn slimme stekkers, lampen ed niet meer aan de praat, ik word er gek van. oude modem terug probleem opgelost, zit niet op dat gedoe om uren te proberen die bende aan de praat te krijgen te wachten, plug en play daar hou ik van. alvast bedankt. greetz ies

 

icon

Beste antwoord door Nick83 5 April 2024, 14:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat mankeerde er aan de v10 dan? Waarom heeft u die omgeruild voor een v10a?

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou zeggen: verzin voor het standaard WiFi netwerk van de v10a een nieuwe naam. En stel vervolgens het Extra WiFi netwerk in. Hierbij alleen 2,4 Ghz kiezen en de naam/wachtwoord van uw vorige modem. Dan zou alles weer moeten verbinden.

Reputatie 3
Badge

EDIT

Ik had het topic niet helemaal goed gelezen zie ik. Ik dacht dat je was overgegaan op het V12 modem, maar wellicht is de interface van de V10A hetzelfde ??
Dan kun je alsnog onderstaande instellen.

 

Wat @Nick83 hierboven zegt inderdaad.

Ik heb het als volgt gedaan:

 

Je hoeft 5 GHz niet perse uit te schakelen, je kunt dit netwerk ook een andere naam geven.
(Ik heb de 5 Ghz inmiddels wel uitgeschakeld omdat ik inmiddels bedraad verbonden ben met de TV+ box).

Thnx, di\eze dingen heb ik al geprobeerd maar telkens als ik het veranderd heb heb ik geen otie om de veranderingen op te slaan en als ik er uit ga en dan weer terug staat alles weer bij het oude (datgene dat niet werkte ;) ) 

 

Ok, heb het net voor elkaar gekregen THNX. bleek een klein groen streepje te zijn dat eigenlijk een save knop moet zijn denk ik maar niet te zien. daar op geklikt en nu is mn config gesaved en krijg ik mn lampen etc weeer aan de praat. thnx again. greetz to all.

 

Reageer