Vraag

Problemen met connectie VPN op KPN thuisnetwerk

  • 7 May 2024
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb laatst een nieuwe modem gekocht en ben van mijn bedrijf gestuurd naar kpn en zo weer terug. Ik werk al een halfjaar met VPN op KPN internetverbinding en geen problemen gehad tot afgelopen weekend. Nieuwe modem opgehaald maar nog steeds werkt die niet. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb met mijn bedrijf naar mogelijkheden gekeken en via hun kan het niet opgelost worden, vermoedelijk iets met de instellingen in de modem?


8 reacties

Reputatie 7

Wat voor een “modem” heb je gekocht/opgehaald?

Gebruik je ook nog een Experia/KPN Box? Zo ja, welke heb je?

Wat voor een “modem” heb je gekocht/opgehaald?

Gebruik je ook nog een Experia/KPN Box? Zo ja, welke heb je?

Hoi! ik gebruik nu de KPN box 12b. 

Reputatie 7

Welke firmware versie staat daar op en is die wellicht recent geupgrade?

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u inloggen op http://192.168.2.254?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @rayaph, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt, ik heb hier vanuit KPN niet direct een verklaring voor.
Heeft je werkgever ook iets gezegd over wat er precies foutgaat?

Bedankt voor alle reacties! Hij lijkt het nu naar een paar dagen weer opeens te doen dus voor nu is het opgelost. Mocht er weer iets zijn kom ik op jullie vragen terug. Fijne dag!

Mijn vrouw had ook problemen met een VPN-verbinding, zie dit topic. Dat was een dag later alweer opgelost. Wellicht hebben beide problemen dezelfde oorzaak gehad (dus toch kpn?).

Reputatie 7

Mijn vrouw had ook problemen met een VPN-verbinding, zie dit topic. Dat was een dag later alweer opgelost. Wellicht hebben beide problemen dezelfde oorzaak gehad (dus toch kpn?).