Ik merk sinds enige tijd ik op mijn eigen modem met enige regelmaat deze melding voorbij zie komen en het internet even 30 seconden of dergelijke weg is om daarna er weer te zijn:
- Your primary internet KPN was disconnected and has been restored multiple times in last 24h. If this persists, please try restarting your ISP Modem.
- Primary internet is experiencing packet loss. Please restart the modem or contact the ISP if this persists.
Nu gebruik ik een UniFi Next-Gen Gateway Lite (firmware 3.1.16.12746) direct aangesloten op de FTU Glasvezel en NT. Nu heb ik uit voorzorg de kabels als eens vervangen maar het probleem blijft aanhouden. Om verschillende redenen wil ik niet terug naar het KPN modem maar herkend iemand deze problemen of heeft hier zelfs als een oplossing voor gevonden?
Unifi controller draait versie: UniFi OS 3.2.12 & Network 8.0.28
Zit het probleem bij mij of toch mogelijk in de KPN aansluiting of FTU?
Beste antwoord door TWFpa2Vs
Bekijk origineel