Vraag

Sinds kort kan ik geen verbinding maken met mijn Sonos systeem

  • 31 March 2024
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Goedenavond,

 

Jarenlang heeft mijn Sonos apparatuur normaal gefunctioneerd.

Sinds kort is het onmogelijk om nog verbinding te maken met een van mijn Sonos boxen.

Meerdere keren met Sonos gesproken, zij hebben mij onderstaande instructies gegeven;

 

Bedankt voor het contact opnemen met Sonos support.

Dit zijn de router instellingen die we aanraden om compatibel met Sonos te zijn:
UPnP inschakelen (UPnP staat voor Universal Plug 'n Play)
2.4Ghz WiFi netwerk op WiFi Modus (802.11) op b/g/n, met een bandbreedte van 20 Mhz en handmatig een kanaal selecteren (1, 6 of 11)
WiFi 6 uitschakelen

Tevens raad ik aan om aan KPN te vragen of ze een nieuwere router willen leveren als u toch met hun aan de lijn bent.

 

Bovenstaande instellingen heb ik aangepast, enkel zie ik de apparaten nog steeds niet op mijn WiFi netwerk.

 

Heeft er iemand wellicht tips om dit probleem op te lossen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk modem heeft u van KPN?

Experia V10

Reputatie 7
Badge +24

Experia V10

Die ruilt KPN niet om.

Heeft u WiFi versterkers? Zo ja, welke?

Reageer