Vraag

Tomtom iPhone hotspot geen verbinding

  • 19 April 2024
  • 7 reacties
  • 57 keer bekeken

Goedenmiddag,

 

ik ondervind problemen met de TomTom service en mijn hotspot op de iPhone 13 Pro ik krijg wel verbinding (maar laat geen files en flitsers zien ) maar binnen 10 minuten verbreekt de verbinding 

heb al portalmmm.nl als apn geprobeerd maar dan krijg ik helemaal geen verbinding 

 

heb de TomTom getest op een iPhone 12 met Vodafone en een Samsung a34 met odido bij beide werkt de TomTom 100% met de verbinding 

Zou het door de E-Sim kunnen komen ? 
 

maar nu zou ik het ook graag werkend zien op mijn eigen telefoon heeft iemand voor mijn de oplossing ? 
 

alvast bedankt 


7 reacties

Ik volg graag, ondervind dezelfde problemen. Heb bovenstaande ook aangepast, maar geen verbetering. Hoop spoedig op een oplossing!

Met deze instellingen is het mij (voorlopig) gelukt om de iPhone 13Pro te verbinden met de TomTom Go Expert vwb Traffic-info!

Ga naar instellingen. Dan naar mobielnetwerk. Klik verder op mobieldatanetwerk. Pas de gegevens aan bij persoonlijke hotspot. Klik op vorige en NIET op “Stel opnieuw in. Start de telefoon opnieuw op. Controleer of bovenstaande nog steeds goed staat en …. Klaar!👍

 

Als ik deze instelling doe zegt mijn TomTom go expert :geen internet wat doe ik verkeerd ?

 

Bizar! Loopt hier al een tijdje goed met deze instelling.🤷‍♂️ alles al een keer uitgezet en opnieuw verbonden? (Denk haast van wel) Toch moet dit op deze manier werkend te krijgen zijn…

 

Reputatie 4
Badge +5

Mobiele data voor de hotspot is hetzelfde als

Als ik deze instelling doe zegt mijn TomTom go expert :geen internet wat doe ik verkeerd ?

 

Voer bij de APN onder persoonlijke hotspot internet in, en test daaran eens of het nu wel werkt.

Reputatie 4
Badge +5

Zo werkt het bij mij.

Reageer