Beantwoord

Besloten boards zijn ineens zichtbaar

  • 15 April 2024
  • 21 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +5

waarom zie ik allemaal blauwe onderdelen horen die niet hidden te blijven

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 May 2024, 08:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Misschien omdat ze u superuser gemaakt hebben?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MR_CHIP. Scherpe ogen! Er gaat inderdaad iets niet helemaal goed waardoor sommige boards zichtbaar zijn op de Frontpage voor leden, terwijl deze geen toegang zouden moeten hebben. Overigens geldt het issue ook vice versa. We zijn er mee aan de gang. 

Reputatie 6
Badge +5

Misschien omdat ze u superuser gemaakt hebben?

nee want ik krijg zodra ik wat aanklik , toegang geweigerd en al het blauwe topics zijn weer weg wel weird

 

 

Reputatie 6
Badge +5

en daar is weer1 blauw topic :P 

 

Reputatie 7
Badge +9

Zo te zien heeft KPN ergens de rechten niet goed ingesteld, of mag GainSight als forumontwikkelaar zich even achter de oren krabben. 

Reputatie 6
Badge +5

Zo te zien heeft KPN ergens de rechten niet goed ingesteld, of mag GainSight als forumontwikkelaar zich even achter de oren krabben. 

ach hij is al weer weg x)

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MR_CHIP ,

Op dit moment wordt achter de schermen het KPN forum stukje voor stukje omgebouwd naar een nieuwe omgeving. Het is niet aan mij om hier verder over uit te weiden, maar als je goed oplet, zie je al veranderingen.

Wat betreft KPN Ontmoet : Dat is een al bestaande afgeschermde omgeving op het forum waar alleen moderators en superusers toegang hebben.   

Er zijn ook afgeschermde gedeeltes die gebruikt worden voor het testen van producten en de moderators hebben ook een gedeelte waar alleen zij kunnen komen. Daar staan onder meer gearchiveerde (hele oude) topics die voor anderen niet meer zichtbaar zijn.  

Uiteraard is het niet de bedoeling dat iedereen in een besloten omgeving kan komen, maar dat hebben de ontwikkelaars vast wel in de smiezen. 

Reputatie 6
Badge +5

Hallo @MR_CHIP ,

Op dit moment wordt achter de schermen het KPN forum stukje voor stukje omgebouwd naar een nieuwe omgeving. Het is niet aan mij om hier verder over uit te weiden, maar als je goed oplet, zie je al veranderingen.

Wat betreft KPN Ontmoet : Dat is een al bestaande afgeschermde omgeving op het forum waar alleen moderators en superusers toegang hebben.   

Er zijn ook afgeschermde gedeeltes die gebruikt worden voor het testen van producten en de moderators hebben ook een gedeelte waar alleen zijn kunnen komen. Daar staan onder meer gearchiveerde (hele oude) topics die voor anderen niet meer zichtbaar zijn.  

Uiteraard is het niet de bedoeling dat iedereen in een besloten omgeving kan komen, maar dat hebben de ontwikkelaars vast wel in de smiezen. 

ik kan er ook niet in komen als er een blauw topic te zien is dat verschil verschijnt er toegang geweigerd

Reputatie 7
Badge +7

Op dit moment wordt achter de schermen het KPN forum stukje voor stukje omgebouwd naar een nieuwe omgeving.

---

 @Noordzee Dan hoop ik dat meteen nog eens heel kritisch naar de werking van sectie ‘Product Updates’ wordt gekeken en dat de bijbehorende problemen worden opgelost...

Reputatie 7
Badge +19

Onze leverancier van het platform Gainsight is druk bezig om het issue met de besloten boards te verhelpen. 

 


De dingen waar @Katana321 tegen aan loopt wat betreft de "Product updates" storen ons als moderator team ook. Alle dingen die wij graag anders zien in die sectie zijn doorgegeven. Nu is het afwachten tot wanneer de verbeteringen zijn doorgevoerd door Gainsight. 

Reputatie 6
Badge +5

Onze leverancier van het platform Gainsight is druk bezig om het issue met de besloten boards te verhelpen. 

 


De dingen waar @Katana321 tegen aan loopt wat betreft de "Product updates" storen ons als moderator team ook. Alle dingen die wij graag anders zien in die sectie zijn doorgegeven. Nu is het afwachten tot wanneer de verbeteringen zijn doorgevoerd door Gainsight. 

ik houd het in de gaten

Reputatie 7
Badge +11

De regel ‘alle forums als gelezen beschouwen’ is gelukig ook weer terug @Jeroen van KPN 

 

Reputatie 7
Badge +7

De regel ‘alle forums als gelezen beschouwen’ is gelukig ook weer terug @Jeroen van KPN 

En gelukkig ook het aantal ongelezen/nieuwe berichten: 

 

Wel een heel ongelukkig gekozen naam die stek achter de schermen voor de ‘superklanten’. De Ambassadeurslounge. 

Een ambassadeur is feitelijk iemand die de belangen van een ander (persoon, bedrijf, instelling, stichting) behartigt. Een belangenbehartiger is dus niet per definitie onpartijdig. En providers stellen zelf dat ‘superklanten’ een onpartijdige factor op fora zijn. Die primair alleen andere klanten helpen. En een ambassadeur heeft primair een heel andere taakstelling.

Reputatie 7
Badge +25

Wel een heel ongelukkig gekozen naam die stek achter de schermen voor de ‘superklanten’. De Ambassadeurslounge. 

Een ambassadeur is feitelijk iemand die de belangen van een ander (persoon, bedrijf, instelling, stichting) behartigt. Een belangenbehartiger is dus niet per definitie onpartijdig. En providers stellen zelf dat ‘superklanten’ een onpartijdige factor op fora zijn. Die primair alleen andere klanten helpen. En een ambassadeur heeft primair een heel andere taakstelling.

Scheelt dat dat board al jaren niet meer in gebruik is. 🙂 En laten we a.u.b. niet opnieuw de hele discussie gaan voeren over de termen superklanten, superusers etc. Daar is al zoveel over gezegd in het verleden.

Dat houden jullie zelf in stand. Net als onduidelijkheid over ambassadeurslounge. Als iets al jaren niet wordt gebruikt dan kan je het wellicht beter verwijderen, toch?

Maar inderdaad deze discussie is al eerder gevoerd. 

Reputatie 7
Badge +25

Dat houden jullie zelf in stand. Net als onduidelijkheid over ambassadeurslounge. Als iets al jaren niet wordt gebruikt dan kan je het wellicht beter verwijderen, toch?

Maar inderdaad deze discussie is al eerder gevoerd. 

Tsja, het is een besloten board en dus zou het niet zichtbaar moeten zijn. Dat het nu door een bug even zichtbaar was vind ik nou niet echt ‘het zelf in stand houden’. Maar dat is jouw mening.

Of en wanneer wij een board verwijderen is aan ons. Er zijn verschillende redenen om dat niet te doen. Van simpele dingen als het mee laten tellen van het aantal reacties in het totaal van een communitylid tot nostalgische waarde etc. Maar goed, de naam van een oud, besloten board was zichtbaar. Niet de bedoeling. Ik hoop dat het nu gefixt is. 🤞🏽

Reputatie 7
Badge +28

Die ambassadeurslounge moet ruim vijf jaar oud zijn. Ik heb die periode niet meegemaakt. 

Reputatie 6
Badge +5

Dat houden jullie zelf in stand. Net als onduidelijkheid over ambassadeurslounge. Als iets al jaren niet wordt gebruikt dan kan je het wellicht beter verwijderen, toch?

Maar inderdaad deze discussie is al eerder gevoerd. 

Tsja, het is een besloten board en dus zou het niet zichtbaar moeten zijn. Dat het nu door een bug even zichtbaar was vind ik nou niet echt ‘het zelf in stand houden’. Maar dat is jouw mening.

Of en wanneer wij een board verwijderen is aan ons. Er zijn verschillende redenen om dat niet te doen. Van simpele dingen als het mee laten tellen van het aantal reacties in het totaal van een communitylid tot nostalgische waarde etc. Maar goed, de naam van een oud, besloten board was zichtbaar. Niet de bedoeling. Ik hoop dat het nu gefixt is. 🤞🏽

ze komen en gaad maar ik meld het zodra ik weer blauw zie 😜

Reputatie 6
Badge +5

ben het niet meer tegengekomen denk dat het definitief is opgelost 

Reputatie 7
Badge +19

Dit probleem is inmiddels opgelost in samenwerking met onze forumleverancier Gainsight.