Beantwoord

Geblokkeerde nummers blijven mij bellen

  • 2 March 2024
  • 12 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 2

Ondanks dat ik twee specifieke nummers in de KPN-app heb geblokkeerd, gaat mij huistelefoon gewoon over als ik door deze nummers word gebeld.
Is dit een bekend probleem? Zo ja, hoe is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door senseisyl 5 March 2024, 20:27

Bekijk origineel

12 reacties

Check even of je niet per ongeluk één cijfer verkeerd hebt ingevoerd bij elk van die nummers. 

Reputatie 2

Helaas kloppen de nummers. Ingevoerd als +31 en daarna zonder nul het volledig nummer.

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb ooit als test één nummer in de KPN-app gezet als blokkade voor Vast Bellen.

Dat ziet er bij mij zo uit : 

+31 88 775 10 17

 (Is geloof ik een verkoopnummer van KPN, maar dat doet verder niet terzake) 

 

Helaas kloppen de nummers. Ingevoerd als +31 en daarna zonder nul het volledig nummer.

Gek hoor. Dan zouden ze niet door mogen komen. Zelfs niet als ze afgeschermd bellen. 

Het zijn wel gewone netnummer. Geen bijzondere?

En je vaste nummer is ook hetzelfde als in de app staat?

Heb je ze op je mobiel ook geblokkeerd? Dat moet op de telefoon zelf overigens. 

Reputatie 2

Een gewoon netnummer en een mobiel nummer van een specifiek persoon. Op mobiel werkt de blokkade wel, maar zoals je zegt, dat heb ik op mijn mobiel ingesteld.

Reputatie 7
Badge +28

Het lijkt me stug dat het verschil uitmaakt, maar probeer het anders eens via de internetversie van MijnKPN. 

Reputatie 2

Blokkeren via de website gaat niet. Er wordt doorverwezen naar de app.

Reputatie 7
Badge +28

OK, ik zie het. Dan blijft er maar één oplossing over. Bel maandag vanaf 8.00 naar 0800-0402. Spreek in "Vast Bellen" of "Blokkeren".  

Badge

Helaas kloppen de nummers. Ingevoerd als +31 en daarna zonder nul het volledig nummer.

probeer eens 0031 ipv +31 

Reputatie 2

Helaas, je moet beginnen met +31, anders lukt het niet.

Reputatie 7
Badge +30

Hey @senseisyl, wat gek dat het blokkeren niet goed lijkt te pakken. Noordzee heeft een goede tip:

OK, ik zie het. Dan blijft er maar één oplossing over. Bel maandag vanaf 8.00 naar 0800-0402. Spreek in "Vast Bellen" of "Blokkeren".  

 

Hebben de collega's van de telefonische klantenservice je verder kunnen helpen?

Reputatie 2

Ik heb vandaag contact gehad.

Helaas konden ze het niet direct oplossen. 

Met een aantal dagen wordt er contact met mij opgenomen. 

Wordt vervolgd. 

Reageer