Beantwoord

Geen nummerweergave sinds softwareupdate box 12

  • 13 March 2024
  • 11 reacties
  • 353 keer bekeken

Wanneer verwachten jullie dat nummerweergave weer naar behoren werkt? Waar kan ik de storingstatus volgen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 15 March 2024, 16:33

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Steff! Goed dat je dit meldt, we krijgen hier inderdaad meer meldingen over binnen. 

Bij de meeste mensen is het opgelost door een reset van de Box 12. 
Zou je dit willen proberen? Ik ben benieuwd of het bij jou daarna ook opgelost is. 

Ik heb dit al meerdere keren gedaan afgelopen dagen, ook vandaag. Dit heeft het probleem niet verholpen tot op heden.

Reputatie 7
Badge +17

Jammer dat dit niet werkt. 😕 De ontwikkelaars zijn ervan op de hoogte en zijn bezig met een oplossing. Die zal dan in een update meegenomen worden. De verwachting is eind april, maar dit kan nog uitlopen. 

Houd onze Product Updates in de gaten. Je kunt je er ook op abonneren via deze knop: 

Dan krijg je bericht wanneer er een nieuwe update online is en zodra er één voor de Box 12 is die de problemen met nummervermelding oplost, dan zullen we die daar ook vermelden. 

Excuses voor het ongemak! 

Bij mij werkt de nummerweergave nog steeds niet. Zo jammer. Alle opties van kpn doorlopen Harde reste ook al gedaan. Collega wist nergens van waarom de nummerweergave niet werkt. Echter kan kpn ook niet echt luisteren als ik vraag om er bij mij mevrouw van te maken. Ipv steeds meneer.

Nog steeds werkt de nummerweergave bij Box12 niet in Leiderdorp.

Wanneer is de update voor herstel van dit probleem beschikbaar? 

Dit is extra hinderlijk bij afwezigheid, want dan is niet zichtbaar, dat er gebeld is! 

Reputatie 7
Badge +11

Nog steeds werkt de nummerweergave bij Box12 niet in Leiderdorp.

Wanneer is de update voor herstel van dit probleem beschikbaar? 

Dit is extra hinderlijk bij afwezigheid, want dan is niet zichtbaar, dat er gebeld is! 

KPN zegt dat het in de loop van deze maand (mei 2024) opgelost moet zijn met een software-update.

Abonneer je op de rubriek ‘produkt-updates’ en je krijgt vanzelf een mail bij updates van de diverse apparaten. @Cor in Leiderdorp 

Wanneer verwachten jullie dat nummerweergave weer naar behoren werkt? Waar kan ik de storingstatus volgen?

Ook ik heb last dat nummerweergave niet meer werkt sinds de laatste update KPN Box 12, volgens mij begin april. Toen werd mij verteld dat het eind april opgelost zou zijn. Niet dus. Recent weer gebeld: is uitgesteld naar juli 😭 in de hoop dat ze het halen. Duurt dan 3 maanden. Een ongeloftelijk slechte beurt van KPN. 😭😭👎

Al sinds 5 maart geen nummerweergave. Ik krijg allemaal hele aardige medewerkers aan de telefoon als ik bel en het probleem zou eind april opgelost zijn. Nu weer een algemene e-mail gehad dat het langer duurt maar mijn geduld is echt wel op nu. Ik heb kantoor aan huis en kan niet zien of er gebeld is dus ook niet door wie, ondertussen wel geïrriteerde klanten natuurlijk. Zeer slechte zaak KPN en ik reken er op dat er straks, als het eindelijk weer werkt, een hele goede coulancevergoeding komt.

Reputatie 7
Badge +11

Eind mei/begin juni wordt de update verwacht @HenkB41 

Een vergoeding zal er niet komen, want de basisdienst, kunnen bellen en gebeld worden werkt gewoon en bij Gigaset werkt nummerweergave ook gewoon .

Of KPN moet anders beslissen.

Bij de tv storing laatst werd er ook geen financiële vergoeding gegeven, maar een paar gratis films om naar te kijken, dat is dus ook een vorm van coulance.

 

 

Eind mei/begin juni wordt de update verwacht @HenkB41 

Een vergoeding zal er niet komen, want de basisdienst, kunnen bellen en gebeld worden werkt gewoon en bij Gigaset werkt nummerweergave ook gewoon .

Of KPN moet anders beslissen.

Bij de tv storing laatst werd er ook geen financiële vergoeding gegeven, maar een paar gratis films om naar te kijken, dat is dus ook een vorm van coulance.

 

 

We zullen het zien!

Reputatie 7
Badge +9

De update van Box 12 wordt inderdaad eind mei/begin juni verwacht.

Hier overigens geen problemen met Siemens- en Gigaset-toestellen.

Piet.

Reageer