Wanneer verwachten jullie dat nummerweergave weer naar behoren werkt? Waar kan ik de storingstatus volgen?
Beste antwoord door Sanne van KPN
Bekijk origineelWanneer verwachten jullie dat nummerweergave weer naar behoren werkt? Waar kan ik de storingstatus volgen?
Beste antwoord door Sanne van KPN
Bekijk origineelHi
Bij de meeste mensen is het opgelost door een reset van de Box 12.Â
Zou je dit willen proberen? Ik ben benieuwd of het bij jou daarna ook opgelost is.Â
Ik heb dit al meerdere keren gedaan afgelopen dagen, ook vandaag. Dit heeft het probleem niet verholpen tot op heden.
Jammer dat dit niet werkt. 😕 De ontwikkelaars zijn ervan op de hoogte en zijn bezig met een oplossing. Die zal dan in een update meegenomen worden. De verwachting is eind april, maar dit kan nog uitlopen.Â
Houd onze Product Updates in de gaten. Je kunt je er ook op abonneren via deze knop:Â
Dan krijg je bericht wanneer er een nieuwe update online is en zodra er één voor de Box 12 is die de problemen met nummervermelding oplost, dan zullen we die daar ook vermelden.Â
Excuses voor het ongemak!Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.