Beantwoord

Geen verbinding op de vaste lijn

  • 8 March 2024
  • 8 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik krijg geen verbinding op de vaste lijn alles geprobeert er  is ook geen storing 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 10 March 2024, 09:20

Bekijk origineel

8 reacties

Wat voor modem heb je van KPN @Storing2024 , merk en type

Gebruik je een DECT of een telefoon met kabel?

Als je inlogt in je modem zie je dan wel je vaste nummer geactiveerd staan?

Wat hoor je als je de telefoon opneemt, niets, een bezettoon of iets anders?

Al een andere telefoonpoort van de modem geprobeerd?

Al een andere telefoon geprobeerd?

 

. . . er  is ook geen storing 

Blijkbaar toch wel :-)

Als je inlogt in je modem zie je dan wel je vaste nummer geactiveerd staan?

Goed idee, maar kan je/iemand vertellen hoe dat gaat.

NB @Nomen Nominandum  met <shift> + enter spring je naar de volgende regel zonder afstand.
( waarom ? wie heeft dat verzonnen ? )

 

NB @Nomen Nominandum  met <shift> + enter spring je naar de volgende regel zonder afstand.
( waarom ? wie heeft dat verzonnen ? )

Ik snap die vraag niet @KeesYagi 

Nomen Nominandum schreef:

Als je inlogt in je modem zie je dan wel je vaste nummer geactiveerd staan?

Goed idee, maar kan je/iemand vertellen hoe dat gaat.

Dat hangt van het merk en type modem af @KeesYagi 

 

NB @Nomen Nominandum  met <shift> + enter spring je naar de volgende regel zonder afstand.
( waarom ? wie heeft dat verzonnen ? )

Ik snap die vraag niet @KeesYagi 

Dat kan kloppen, het was geen vraag maar een opmerking.  :-)
Probeer eens shift + enter aan het eind van de regel.

Als je inlogt in je modem zie je dan wel je vaste nummer geactiveerd staan?

Goed idee, maar kan je/iemand vertellen hoe dat gaat.

Dat hangt van het merk en type modem af @KeesYagi

O ! is dat ergens op te vinden, op de kpn site ?

Waarom zou ik shift+enter aan een regel toe moeten voegen @KeesYagi 

O ! is dat ergens op te vinden, op de kpn site ?

Misschien dat er in de kennisbank van het forum iets over te vinden is.
Je kunt ook eens binnen je eigen modem kijken onder de rubriek VoIP of iets dergelijks

 

Waarom zou ik shift+enter aan een regel toe moeten voegen @KeesYagi 

Er moet niks, was gewoon een tip, omdat  je in je eerste bericht hier steeds een witregel liet.

Deze nieuwe regel na enter
Deze nieuwe regel na shift + enter

EINDE hier over.

O ! is dat ergens op te vinden, op de kpn site ?

Misschien dat er in de kennisbank van het forum iets over te vinden is.
Je kunt ook eens binnen je eigen modem kijken onder de rubriek VoIP of iets dergelijks

Het gaat niet om mijn modem maar die van de vraagsteller.
De suggestie om in een modem te kijken komt hier (op dit forum) vaker langs, maar hoe dat te doen is dat is niet direct duidelijk voor een ieder.

Pas als we weten welk modem @Storing2024 heeft kunnen we aangeven hoe bij de VoIP te komen @KeesYagi 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op de KPN community @Storing2024. Voor problemen met de vaste telefoon is er een online Probleemoplosser: Problemen en storingen met de vaste telefoon oplossen Mocht dat geen soelaas bieden, neem dan contact op met de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402, via een mobiele telefoon. 

Reageer