Beantwoord

Is VOIP gekoppeld aan mijn router?

  • 24 March 2024
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste mensen,

 

Ik heb een probleempje met met VOIP. Zie, ik heb een abonnement met VOIP bellen met kpn. Het VOIP nummer is niet gekoppeld aan mijn router. 

Ik wou met VOIP bellen op mijn laptop, gewoon voor de grap. Ik ging naar een website “kpn.com/sip”. Er stond dat ik mijn wachtwoord kon wijzigen dus deed ik dat want ik dacht dat er geen wachtwoord op stond. VOIP werkte totaal niet meer en ik veranderde ook het wachtwoord op mijn router. Het deed het nog steeds niet. Router gereset. Wifi werkt niet meer. Weer gereset, wifi deed het weer maar voip niet (ik veranderde ook het wachtwoord van de VOIP weer.) Nu werkt het nog steeds niet. Het plaatje hierboven is van ik die alles dat ik me herinnerde weer heb ingevuld. Werkt dus ook niet. Kunnen jullie me helpen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 26 March 2024, 13:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Die V8 moet nodig omgeruild worden. Ik neem aan dat jij binnenkort een bericht zal krijgen van KPN om het omruilen van jouw V8 in gang te zetten.

Heb jij een mail ontvangen dat het wachtwoord succesvol gewijzigd is?

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als ook het resetten van je V8 niet helpt, is het misschien toch tijd om hem te vervangen @bartJoep 😬

Je kunt hiervoor zelf een aanvraag doen via de servicetool voor het omruilen van een verouderd modem

Reageer