Vraag

Kan sinds een paar dagen niet gebeld worden, ook niet met nieuwe telefoon

  • 6 April 2024
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo Ook al een paar dagen alleen een in gesprekstoon dus we kunnen ook niet gebeld worden,de testen gedaan maar volgens Kpn geen foutmelding,nu gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar helaas hetzelfde probleem alleen maar een ingesprekstoon

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


5 reacties

Modem even minuut stroomloos maken verhelpt dit 9 van de 10 keer, @Anja_faber1957 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom @Anja_faber1957!

Ik hoop dat je er, eventueel met de tip van Peter, intussen uit gekomen bent met je vaste telefoon. Zo niet, het resetten van je modem kan anders ook goed helpen.

Ik heb beide opties nu meerdere keren geprobeerd. Na reset kan ik 1 keer bellen of gebeld worden, daarna geen kiestoon meer als ik zelf wil bellen en in gesprek toon als iemand mij wil bellen.

Intussen probleem opgelost,op de route brandde het lampje niet vd telefoon,nu intern opgelost

Reputatie 7
Badge +19

Goed om te horen @Anja_faber1957

@BJ Wissink Ik lees dat jij tegen een soortgelijk iets aanloopt. Als resetten niet of niet genoeg helpt, dan raad ik je aan om met onze klantenservice te bellen op 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen mijn collega's je verder dit op te lossen.

Reageer