Beantwoord

Kortingscode voor aanschaf vast telefoontoestel in de KPN webshop?

  • 9 February 2024
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Reputatie 3

Beste, 

Als klant van kpn willen mijn ouders in de webshop een vaste telefoon kopen Dallas comfort + een extra handset . Is daar een kortingscode voor?

Ik hoor graag van u 

Met vriendelijke groetjes Alexandra 

icon

Beste antwoord door PeterG 9 February 2024, 12:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Beste, 

Als klant van kpn willen mijn ouders in de webshop een vaste telefoon kopen Dallas comfort + een extra handset . Is daar een kortingscode voor?

Ik hoor graag van u 

Met vriendelijke groetjes Alexandra 

Nee, die heeft KPN niet. in de lokale KPN-winkel kun je dat toestel ook kopen en meteen meenemen @alexandra2110 

Dan kan je beter een vergelijkbare Gigaset kopen. Die zijn een stuk goedkoper.

KPN koopt ook in bij Gigaset maar gooit er een eigen jasje overheen. Bij kpn zijn ze veel duurder.

Kpn Dallas Comfort + € 89,95, extra handset € 69,95 = totaal € 159,90 !!

Gigaset is in ruime mate bij Mediamarkt online en deels in de winkel. 

Ter vergelijk (inclusief geïntegreerd antwoordapparaat net als de Comfort+)

Gigaset A385A DUO € 58,00

A690A DUO € 74,99

A650A DUO WIT € 69,99

 

Reputatie 3

Dank je Peter voor je antwoord

Klopt inderdaad, maar wat mijn ouders nodig hebben is een simpel toestel  waarbij ze enkel a b c d kunnen in te toetsen voor snel  bellen. Zonder poespas. De gigaset hebben ze nu deze is al te ingewikkeld die van kpn is aangepast voor senioren. Zover ik kon lezen of het in de praktijk ook het geval is 🤷🏻‍♀️.

Groetjes Alexandra 

Reputatie 7
Badge +11

In de diverse zorgwinkels zijn ook telefoons voor senioren te koop @alexandra2110 

 

En 2e hands koop je ze voor 5 euro, in goede staat (vaak/meestal).
Dit zeg ik niet om kpn af te vallen of zo, maar omdat ik het altijd jammer vind om onnodig nieuwe spullen de wereld in te helpen.
Een paar nieuwe oplaadbare cellen zijn wel aan te raden meestal ( voordelig en goed bij een grote Scandinavische meubelzaak )

Zie voor de lol ook :
https://npo.nl/start/serie/factcheckers_1/seizoen-1/factcheckers_5/afspelen

Hebben ze ook een antwoordapparaat nodig, Alexandra? Zoals in de Comfort+ aanwezig is.

Ik heb even bij andere verkopers (bol en mediamarkt) gekeken. Maar Gigaset met de A,B.C.D. toetsen komt op ongeveer dezelfde prijs als die bij kpn.

Als ze het antwoordapparaat niet nodig hebben kun je dat natuurlijk uit zetten. 

Wat het ideetje van KeesYagi betreft: basisset met extra handset bij Marktplaats van de comfort+

https://www.marktplaats.nl/v/telecommunicatie/vaste-telefoons-handsets-en-draadloos/m2062613197-kpn-dallas-comfort-telefoon-handset-basisstation-lader?correlationId=404295fb-0f77-44de-876b-5bee1044d839

 

Reputatie 3

Toppie, inderdaad ik heb op de marktplaatslink gereageerd dankjewel voor de tip 👍. 

Groetjes Alexandra 

Reageer