Beantwoord

KPN één online centrale nummers exporteren naar een online telefoonboek

  • 23 February 2024
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste, wij hebben een kpnéén centrale met 120 nummers voor diverse panden. Ik wil heel graag een telefoon boek presenteren op internet waar iedereen een nummer kan opzoeken om te bellen. Moet ik dan voor iedereen een account aanmaken zodat ze er in kunnen. Of moet ik de dat exporteren om zelf een website te maken met die telefoonnummers

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 February 2024, 12:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

wij hebben een kpnéén ...

Dan bent u een zakelijke klant. En hier op dit forum aan het verkeerde adres. Want dit forum is alleen voor particuliere klanten. 

KPN heeft ook een zakelijk forum, ff googlen. Je kan daar zowat een kanon afschieten en je raakt nog niemand. Volgens mij komt er geen hond. Maar het is er wel.

Ja...die keren dat ik op een verkeerde ingang uitkwam om te communiceren met de kpn zijn talrijk

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wanro027,

Hoewel ik niet van de zakelijke markt ben, heb ik wel even voor je gespiekt en ik zie bij de uitleg over receptiesoftware een ‘bedrijfstelefoonboek’ benoemd staan. Dit geeft mij toch wel het vermoeden dat wat jij wil mogelijk is! Via 0800 - 0403 kan je de collega's van de zakelijke helpdesk bereiken, ik hoop dat je het snel voor elkaar hebt!

Maja, bedankt! Ik zag te laat dat ik verkeerd zat hier. Ik heb inmiddels idd een export gemaakt naar csv. Ik ga proberen daar iets leesbaars van te maken voor de gebruikers. Leuk projectje.nogmaals..bedankt 

Reputatie 7
Badge +24

CSV kun je gewoon openen in Excel…

En ... je kunt hem ook wel via phpmyadmin in een mysql database importeren denk ik. Zodat je de data in een website kan gebruiken.

Ja ..ik wil excell zoveel mogelijk vermijden in een groep van 140 man. Excell wordt toch al misbruikt en het creeert eilandjes. Het liefst die my swl oplossing en toevoegen aan bestaande WordPress site, bedankt!

Reageer