Beantwoord

Mijn vaste telefoon geeft al een paar dagen een ingesprekstoon

  • 4 March 2024
  • 11 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Dat zou ik ook wel willen weten, want mijn vaste telefoon geeft al een paar dagen een in gesprek toon en heb ook alles wat in voorgaande topic werd voor gesteld.

Zelfs via KPN van alles geprobeerd, maar helaas.

Wordt er nu wel een beetje moedeloos van

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door WJ2 8 March 2024, 10:59

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge

Vandaag, Dinsdag, wederom geprobeerd de storing van de vaste telefoon op te heffen, maar helaas, geen succes. Zou het misschien liggen aan de Experiabox 10A ?

Via de service tool van KPN alles laten testen die waren goed, behalve de vaste telefoon, want aan het einde van de test, kreeg ik de mededeling dat er een fout was opgetreden, probeer het later nog eens!

Wie kan mij helpen?

WJ

Vandaag, Dinsdag, wederom geprobeerd de storing van de vaste telefoon op te heffen, maar helaas, geen succes. Zou het misschien liggen aan de Experiabox 10A ?

Via de service tool van KPN alles laten testen die waren goed, behalve de vaste telefoon, want aan het einde van de test, kreeg ik de mededeling dat er een fout was opgetreden, probeer het later nog eens!

Wie kan mij helpen?

WJ

Heb je al eens een andere vaste telefoon geprobeerd @WJ2 , ook eventueel de andere telefoonpoort geprobeerd? 

Reputatie 3
Badge

Een andere vaste telefoon heb ik niet meer tot mijn spijt en ook de andere telefoonpoort geprobeerd, helaas geen succes

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, zou je het modem eens van de stroom af willen halen en dan na een minuut of 2 weer willen herstarten @WJ2? Als ik lees wat je allemaal hebt getest en geprobeerd krijg ik het idee dat er iets niet helemaal lekker loopt in je modem. Mocht het herstarten ook geen verschil maken, dan is de volgende stap om het modem te resetten

Even van belang om te weten: zowel na het herstarten als na het resetten kan het een uur duren voor het telefoniegedeelte helemaal online is, geef het dus even de tijd. 

Reputatie 3
Badge

Maja, ten eerste bedankt voor je reactie, maar alles gedaan wat je hebt aangegeven, zelfs meerdere keren, maar helaas. Nog steeds een irritante in gesprek toon.

En uiteraard gewacht om het telefoon gedeelte de tijd te geven om weer aan het werk te gaan, maar nog steeds helaas.

Ik meen mij te herinneren dat na het omwisselen van het modem V9 naar V10 er ook wat problemen waren, met een in gesprek toon dit is door een monteur verholpen door een andere V10 te installeren, misschien een indicatie?

Reputatie 7
Badge +20

Flink balen dat het allemaal niet geholpen heeft @WJ2 😑

Dan wil ik je nu toch aanraden om hierover te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten!

Reputatie 3
Badge

Maja, vanmorgen heb ik gebeld, alles doorgesproken en getest, helaas geen succes. Nu is alles doorgestuurd naar een andere collega, die contact met mij gaat opnemen.😐

Eens kijken of het probleempje verholpen kan worden. Ik geef een berichtje als dat zo is.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dan gaat de technische dienst het dus even goed onder de loep nemen, ik hoop dat oorzaak en oplossing snel gevonden worden!

Reputatie 3
Badge

Maja, de oplossing was snel gevonden, gelukkig, want wat blijkt, de telefoon aansluiting zat in de verkeerde poort van de Experiabox V10. Zal moeten toegeven dat ik tijdens het resetten dat heb gedaan😯. Nog bedankt voor je reactie en een fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, toch wel de andere telefoonpoort dus, gelukkig was het niet een heel complex probleem 😊

Reputatie 3
Badge

Gelukkig niet, dank nog voor je berichtje

Reageer