Beantwoord

Mijn vaste telefoon geeft steeds de ingesprekstoon

  • 14 December 2023
  • 6 reacties
  • 249 keer bekeken

Mijn vaste telefoon geeft steeds de in gesprek toon. Dat gebeurd ook wanneer ik gebeld wordt. Het lampje voor vaste telefoon op de experia box brand ook niet. Ik heb alle baterijen vernieuwd, Alle kabeltjes gecontroleerd, de experia box opnieuw opgestart, een harde reset doorgevoerd ( resetknopje ingedrukt totdat alleen het powerlampje brandde) maar niets helpt .

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 December 2023, 10:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Revenberg, wat zuur dat het ondanks jouw inspanningen nog steeds mis gaat met de vaste lijn 🙁

Ik kijk graag even of ik vanaf afstand kan ontdekken wat er mis is. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het telefoonnummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Ik heb gegevens ingevuld in mijn profiel Telefoonnummer ***

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Revenberg, ik zie inderdaad een ‘error’ op telefoonpoort 1 staan, en normaal gesproken wordt zoiets opgelost met een reset. Nu heb jij zelf het modem al gereset zonder resultaat, en als ik dit in onze technische systemen probeer te doen gaat het óók mis. Daarom heb ik nu een melding aangemaakt voor onze technische dienst, zodat ze er even wat dieper in kunnen duiken.

Je hebt hier als het goed is een bevestiging van ontvangen. Ze zullen op korte termijn contact met je opnemen hierover, laat je het even weten als dat is gebeurd? 🙂

Ik weet niet wat jullie gedaan hebben, maar dat is ook niet zo belangrijk want de telefoon doet het gewoon weer. Heel erg bedankt en fijne feestdagen.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top, ik zie inderdaad dat de error weg is!

Bedankt en jij ook vast fijne feestdagen!

Verkeerd geplaatst, sorry

Reageer