Vraag

Na een update van vorige week geeft telefoon geen inkomende nummerweergave meer

  • 11 March 2024
  • 10 reacties
  • 896 keer bekeken

Goedemorgen,

Na de update van vorige week geeft mijn telefoon op het vaste nummer de inkomende nummers niet meer weer. Normaal kon ik zien door wie ik gebeld werd maar nu staat er enkel inkomende gesprek.
Zou dit ook anders kunnen?

Graag lees ik uw reactie.


Heleen van Keulen


10 reacties

Dat lijkt op dit :

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Keulen38, het issue dat jij ervaart met de Nummerweergave is bij de technici in onderzoek. We zien op dit moment meer klachten hierover sinds de update van vorige week. 

Reputatie 7
Badge +19

De verwachting is dat eind april het issue met de inkomende nummerweergave is opgelost middels een update voor de Box 12. 

Goedemorgen KPN is nu 28 april gaat het nog lukken met de nummerweergave weer gaat werken deze maand,

Het is erg vervelend  zonder  nummerweergave.

Met vriendelijke groet

E.Lassche. 

Tussen eind mei en half juni wordt een fix uitgerold. Daarna zal het ook op Philips en Panasonic weer werken. Op Gigaset is er geen probleem. Ook van gebruikers met andere merken geen meldingen. 

Het is er wel. Alleen herkennen Panasonic en Philips het momenteel niet. 

Goede,

Het is vandaag 4 mei 2024 en nog steeds geen nummerweergave op mijn panasonic dect. het is zeer lastig. Voor 4 maart herkende mijn panasonic het wel. Hoe lang duurt het nog

Dat staat in mijn reactie voor die van jou @Ravindra18 .

Uitermate vervelend, nadat nummermelding sinds jaar en dag altijd probleemloos heeft gewerkt. Extra vervelend vooral als je veel van huis bent.

Steeds meer idee dat het KPN weinig interesseert. Eerst zou er oplossing eind april begin mei zijn. Nu al al weer naar juni verschoven.

Toch maar noodgedwongen naar nieuw merk tel. toestel. ?  

Tja, dat is jou keuze… Panasonic en Philips herkennen momenteel het signaal niet. Gigaset wel.

Zelf staat bij mij het vaste nummer al 12 jaar doorgeschakeld naar m'n mobiel. Die is ook via kpn. Daardoor zijn er ook geen doorgeschakelde gesprekskosten.

Doorschakelen kan je, ook op afstand, aan en uit zetten via de MijnKPN app in je smartphone en via de link rechtsboven (MijnKPN) forum en kpn.com.

Hartelijk dank voor de tip Peter. Heb probleem via dit omweggetje kunnen oplossen.  Niet eerder aan gedacht (maar nader ook al de 80)

Reageer