Beantwoord

Na verhuizing constant in gesprek toon bij vaste telefonie

  • 27 January 2024
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Goedemiddag,

ik stel deze vraag even namens mijn moeder.

Mijn moeder is recent naar een nieuw adres verhuisd.

We hebben een Experiabox V10 gekregen omdat in tegenstelling op het oude adres (waar een glasvezel aansluiting zat), op het nieuwe adres alleen een DSL verbinding is.

Modem hebben we aangesloten en internet werkt, echter de vaste telefoonaansluiting geeft alleen een in gesprek toon. Ook als je naar het vaste telefoon nummer belt krijg je een in gesprek toon te horen.

Als ik inlog in het modem zie ik ook dat het telefoon nummer niet geregistreerd is terwijl lijk 1 op het modem wel groen oplicht.

Ook als ik de telefoon rechtstreeks op het wand contact aansluit blijft de lijn stil.

Heeft iemand hier een oplossing voor f kan het wezen dat men in de wijkcentrale soms is vergeten om iets om te zetten o.i.d?

Mvgr,

Co

 

icon

Beste antwoord door Yamco 1 February 2024, 16:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Magdalena43 en welkom hier op ons forum!

We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets in de situatie veranderd? Zo niet, heeft je moeder hier al contact over gehad met onze helpdesk? Ze kan onze helpdesk bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens tegen de spraakcomputer aan dat je graag een medewerker wenst te spreken) zodat we haar hier meteen verder mee kunnen helpen. Dat is in dit geval de snelste en gemakkelijkste manier om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Reputatie 1

Hallo Jan,

Ik zal donderdag even contact opnemen met de helpdesk. Ik zal de vervolg acties later nog wel even vermelden zodra ik meer weet.

Mvgr,

Co

Reputatie 1

Hallo Jan,

Inmiddels contact opgenomen met de helpdesk en na het uitvoeren van een synchronisatie sessie door de helpdesk is het probleem verholpen. Mijn moeder is gewoon weer via de vaste telefoon te bereiken en kan ook weer bellen.

Bedankt voor de tip!

Mvgr,

Co

 

Reputatie 7
Badge +12

Hallo Jan,

Inmiddels contact opgenomen met de helpdesk en na het uitvoeren van een synchronisatie sessie door de helpdesk is het probleem verholpen. Mijn moeder is gewoon weer via de vaste telefoon te bereiken en kan ook weer bellen.

Bedankt voor de tip!

Mvgr,

Co

 

Goedemorgen @Yamco , dat zijn de betere berichten! Fijn dat je moeder weer kan bellen en gebeld worden en jij bedankt dat je hier nog even hebt laten weten dat het probleem was verholpen nadat er contact is geweest met onze helpdesk! 

Reageer