Beantwoord

Sinds aansluiten Experia Box V10 blijft de vaste telefoon in gesprek

  • 24 February 2024
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

nieuwe experiabox V10 aangesloten nu doet de vaste telefoon het niet meer.

blijft in gesprek en kan niet gebeld worden 

toch brand het lampje bij de groene ingang van de telefoon in de modem

alle andere dingen werken TV , internet

hoe krijg ik weer verbinding met de telefoon heeft het voor aansluiting nieuwe modem altijd gedaan?

dus ligt niet aan de telefoon zelf

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 26 February 2024, 13:53

Bekijk origineel

3 reacties

Hmm,…

experiabox V10

toch brandt het lampje bij de groene ingang van de telefoon in de modem

Ik heb ook de v10 (wit modem). Bij bij beide groene phone poortjes zit géén lampje.🤔

Overigens zit er bij mij geen toestel meer op. Nummer permanent doorgeschakeld naar mobiel en inmiddels belt er geen kip meer naar m'n vaste nummer. Af en toe check ik de bellog nog.

Reputatie 7
Badge +11

Hmm,…

experiabox V10

toch brandt het lampje bij de groene ingang van de telefoon in de modem

Ik heb ook de v10 (wit modem). Bij bij beide groene phone poortjes zit géén lampje.🤔

Overigens zit er bij mij geen toestel meer op. Nummer permanent doorgeschakeld naar mobiel en inmiddels belt er geen kip meer naar m'n vaste nummer. Af en toe check ik de bellog nog.

Inderdaad @PeterG en @lageweg bij de telefoonpoorten zitten geen lampjes, zojuist even gecontroleerd en ook even een telefoon van de haak gehaald om te kijken of er een lampje gaat branden, ook niet, ik hoor alleen een oproeptoon.

Als je inlogt in de moden @lageweg zie je dan wèl een geregistreerd telefoonnummer staan?

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @lageweg, 

Voor telefonieproblemen vind je op KPN.com een probleemoplosser. In dit stappenplan wordt ook de bekabeling gecontroleerd. Mocht je er daarmee toch niet uitkomen, kun je altijd voor storingen de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402 benaderen. 

Reageer