Beantwoord

Sinds wanneer is BelOnbeperkt Altijd gewijzigd en geldt de wijziging ook voor bestaande klanten?

  • 28 January 2024
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

Reputatie 2

Wij hebben MijnBelOnbeperkt Altijd genomen zodat mijn vrouw naar haar moeder in Rusland kon bellen. Nu krijgen we sinds 2 dagen continu "in gesprek", terwijl wij én de moeder van mijn vrouw verder normaal kunnen bellen. Bij het zoeken naar wat er aan de hand kan zijn, zie ik dat in de lijst landen van BelOnbeperkt Altijd Rusland ineens niet meer voorkomt. Sinds wanneer is dat gewijzigd, geldt dit ook voor al bestaande abonnementen en zo ja, waarom ben ik daar niet over geïnformeerd? 

icon

Beste antwoord door PeterG 28 January 2024, 11:25

Bekijk origineel

6 reacties

Als je het nieuwe abonnement met de TV+ box hebt zijn het alleen 32 landen en heet het Belonbeperkt NL & EU.

Helaas staat de info over Belonbeperkt Altijd (is er nog altijd bij de oudere abonnementen) niet meer op de site. Ik vind het tenminste niet. Voor zover mij bekend zijn de 83 landen van Belonbeperkt Altijd niet gewijzigd.

Het lijstje dat @Alex van KPN hier noemt zou het nog steeds moeten zijn.

Ik begrijp dat jij dat wel gevonden hebt. Zonder Rusland. Heb je de link?

En of Rusland nou wel of niet onder Belonbeperkt valt; je zou het wel moeten kunnen bellen. Het lijkt mij een storing.

Nota bene. Ziggo en ook Odido hebben het met al die landen inclusief Rusland overigens nooit gehad.

Reputatie 2

Als je het nieuwe abonnement met de TV+ box hebt zijn het alleen 32 landen en heet het Belonbeperkt NL & EU.

Helaas staat de info over Belonbeperkt Altijd (is er nog altijd bij de oudere abonnementen) niet meer op de site. Ik vind het tenminste niet. Voor zover mij bekend zijn de 83 landen van Belonbeperkt Altijd niet gewijzigd.

Het lijstje dat @Alex van KPN hier noemt zou het nog steeds moeten zijn.

Ik begrijp dat jij dat wel gevonden hebt. Zonder Rusland. Heb je de link?

En of Rusland nou wel of niet onder Belonbeperkt valt; je zou het wel moeten kunnen bellen. Het lijkt mij een storing.

Nota bene. Ziggo en ook Odido hebben het met al die landen inclusief Rusland overigens nooit gehad.

Dank voor de snelle reactie.

Ik kan het lijstje waarin Rusland ontbrak niet meer terugvinden. Als ik in MijnKPN naar 'wijzigen abonnement' ga, dan zie ik daar Belonbeperkt Altijd staan en bij meer informatie staat Rusland nog steeds in de lijst.

Het is duidelijk een storing, maar wel een vreemde. Onze telefoon werkt OK, die van m'n schoonmoeder ook (zij kan ons wél bellen). Wij kunnen wel weer andere mensen in dezelfde stad bellen. We hebben al eens eerder een vergelijkbaar probleem gehad, waarbij het leek dat alleen dít nummer niet meer door ons gebeld kon worden. Een duiveltje in m'n hoofd dacht toen dat KPN vond dat we er wel erg veel gebruik van maakten (een uur op een dag was geen uitzondering). Maar KPN ontkende dat heel stellig. 

Afijn, maar een storingsmelding aanmaken. 

In ieder geval je abonnement niet wijzigen naar de nieuwe propositie. Want dáár zit Belonbeperkt Altijd (83 landen) écht niet meer in. Daarin is het terug gebracht naar NL & EU.

Ziggo heeft gratis bellen buiten de EU nooit gehad. Dus wat dat betreft zit je, met je oude abonnement, nog goed bij kpn.

Reputatie 2

In ieder geval je abonnement niet wijzigen naar de nieuwe propositie. Want dáár zit Belonbeperkt Altijd (83 landen) écht niet meer in. Daarin is het terug gebracht naar NL & EU.

Ziggo heeft gratis bellen buiten de EU nooit gehad. Dus wat dat betreft zit je, met je oude abonnement, nog goed bij kpn.

Inderdaad niet wijzigen, dat is duidelijk. 

Een half uur aan de lijn gezeten met een KPNer. Die heeft van alles geprobeerd, maar kreeg het niet opgelost. Hij kon wel in de historie zien dat we hetzelfde probleem al eens eerder hadden. Toen is het uiteindelijk opgelost door "iets" in IP-tables aan te passen, meen ik me te herinneren. Het is nu ontstaan na de verhoging van de internet-snelheid, weet niet of dat het probleem veroorzaakt heeft. 

Reputatie 2

Het probleem is opgelost. Geen idee wat de oorzaak was of de oplossing... 

Reputatie 7
Badge +12

Het probleem is opgelost. Geen idee wat de oorzaak was of de oplossing... 

Hoi @jozik, dat is in ieder geval fijn om te lezen en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt laten weten :)

Reageer