Beantwoord

Storing op de vaste lijn voor telefonie

  • 2 April 2024
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb een vraag, bij mijn moeder werkt de telefoon niet meer alleen in gesprek bij in en uitgaande oproepen.

Al reset geprobeerd contact gehad met de klantenservice maar die zeggen misschien is het toestel kapot, maar het rare is ik heb wel een kiestoon.

ook in de experia box kan ik niks vinden bij telefoon instellingen.

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 April 2024, 11:35

Bekijk origineel

2 reacties

Wat vervelend. Snelst is toch even bellen. Wel handig als je dan ter plekke bent.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Reputatie 7

Hoi @JoM1940, welkom! Voor problemen met de vaste telefoon hebben we een handige online servicetool. Zorg ervoor dat je deze start en uitvoert terwijl je bij je moeder thuis bent. Je moet met een KPN ID inloggen op de tool let er op dat dit het KPN ID is waar het abonnement aan gekoppeld is, anders werkt het niet. 

 

Als het probleem niet opgelost kan worden door de servicetool, dan is even bellen met de klantenservice de snelste oplossing. Als jij belt voor je moeder, zorg er dan wel voor dat je ter plaatse bent. De collega die je spreekt zal namelijk wat dingen met je willen testen en controleren. 

Wat vervelend. Snelst is toch even bellen. Wel handig als je dan ter plekke bent.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

 

Reageer