Bijna dagelijks bel ik met de klantenservice, maar ik kom geen stap verder.
Het schijnt zo te zijn dat er een procesmatig probleem is dat KPN zelf niet kan oplossen. Hiervoor is vorige week maandag een externe partij in India gevraagd om dit op te pakken. Dit zou binnen 5 werkdagen opgepakt worden. Blijkbaar is afgelopen donderdag dit nogmaals gedaan en afgelopen maandag zou de prioriteit opgeschroefd zijn.
De 5 werkdagen zijn inmiddels al lang verstreken en nog steeds heb ik geen vaste aansluiting. Normaliter zou ik dit niet zo erg vinden, ik heb immers een mobiele telefoon. Echter, ik heb de vaste aansluiting nodig voor werk. Ik kon per 7 januari vanuit huis aan de slag als telefonisch enquêteur. Voor mij een geweldige mogelijkheid, ik zal u uitleggen waarom. Zes jaar geleden had ik een leuk winkeltje, maar ik werd helaas ziek en moest ik mijn winkel verkopen. Als zelfstandig ondernemer heb je geen recht op een uitkering, tenzij je daarvoor verzekerd was. Maar zo'n verzekering is onbetaalbaar. Deze baan als tefonisch enquêteur is voor mij een enorme kans om toch wat geld te verdienen. Ik kan u namelijk zeggen: ziek zijn is een dure aangelegenheid!
Ik hoop van harte dat iemand ervoor kan zorgen dat ik zo spoedig mogelijk een vaste telefoonaansluiting krijg, zodat ik aan het werk kan.
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel