Beantwoord

Vast nummer naar ander abonnement overzetten

  • 25 January 2024
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb een 2e vaste nummer (085) voor een huurder aan mijn account gekoppeld. Nu gaat de huurder weg en wil graag zijn nummer meenemen. Kan ik dat overzetten naar zijn eigen account?

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 January 2024, 19:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RuudTheunissen ,

Je klinkt als een zakelijke klant. Particuliere KPN-klanten hebben zover ik weet geen 085-nummers.

Dan kunnen we je hier niet helpen. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Morgen even bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 

Badge

Hoewel op dit forum en door de klantenservice van KPN anders wordt beweerd, is het in de praktijk wel degelijk mogelijk om een 085-nummer mee te nemen naar een consumenten KPN abonnement. Vraag dit online aan (door dit aan te geven bij je bestelling of wijziging van de abonnement in Mijn KPN) en volg de instructies op die je vervolgens per email ontvangt.

Op deze zelfde manier heb ik ook mijn eigen 085-nummer die eerst bij een VoIP-provider stond mee naar mijn gewone consumenten abonnement bij KPN kunnen nemen.

Reputatie 7
Badge +28

@flare 

Jij hebt dit inderdaad geregeld, maar er zitten wel wat haken en ogen aan. Ik stel voor dat @RuudTheunissen dit kan teruglezen in jouw eigen topic mocht hij daar belangstelling voor hebben. 

 

Voor de vraag in dit topic is hij verwezen naar KPN zakelijk en daar hoort de vraag verder thuis.  

 

Reageer