Beantwoord

Vaste telefonie werkt niet, men krijgt ingesprekstoon en uitbellen werkt niet

  • 5 February 2024
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Mijn vaste telefonie werkt niet. Sinds hoelang weet ik niet. men krijgt steeds de ingesprekstoon en ook het uitgaande telefoonverkeer is niet mogelijk. ook niet na reset en opnieuw opstarten. het ledje van de telefoon doet het niet op het modem.

 

 

icon

Beste antwoord door eagle4u 5 February 2024, 14:11

Bekijk origineel

3 reacties

Ik wou zeggen, dat is vervelend. Maar…

Sinds hoelang weet ik niet

Kennelijk gebruik je 'm weinig tot niet.

het ledje van de telefoon doet het niet op het modem.

Welke Experiabox heb je? Dat zal mogelijk nog een v8 of v9 zijn met het Voice lampje? Of al de Box12?

De v10 en v10a hebben bij mijn weten (en voor zover ik via de Kennisbank zie) geen lampje voor telefonie.

Zeker weten dat je een vast telefoonnummer in je abonnement hebt? Dat is sinds de abonnementen van 2017 optioneel namelijk.

Het snelst gaat het als je belt met de klantenservice. Je hebt al gedaan wat wij (mede gebruikers) al zouden adviseren. Een kpn medewerker heeft een wachtrij van een kleine 2 dagen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 (via mobiel direct te bellen door hier het nummer aan te tikken)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur

reeds opgelost. conflict met Orbi. Op aanraden van de helpdesk deze losgekoppeld van modem daarna reset modem. Na enige tijd branden alle ledjes weer en deed de vaste telefonie het weer. Ook na weer aansluiten van Orbi.

Dank helpdesk.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, wat goed dat de oorzaak gevonden is en bedankt dat je het hier nog even gedeeld hebt @eagle4u!

Reageer