Beantwoord

Vaste Telefonie werkt niet na update van KPN modem

  • 10 March 2024
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Beste,

Nadat u mijn thuismodus hebt upgrade, werkt onze vaste lijn niet meer . Je hebt de lijn uitgeschakeld in het router configuratie zoals je kunt zien in de schermafbeelding:

Je hebt ook de volgende wijzigingen aangebracht:

- Jullie hebben het standard beheerderswachtwoord van de router opnieuw ingesteld

- Jullie hebben het Wifi Gast-netwerk geactiveerd

- Jullie hebben het 2,4GHz-netwerk uitgeschakeld waardoor al mijn thuis apparaten die op mijn 2,4GHz wifi-netwerk zijn aangesloten, niet meer werken.

Wilt u alstublieft de vaste telefoonie ZSM activeren en bij het upgrade van het modem geen wijzigingen aanbrengen in de configuratie.

Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Nick83 10 March 2024, 11:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u de box al eens opnieuw opgestart? Als dat niet werkt: probeer hem eens te resetten. Resetknopje lang vasthouden. Wel zowat 20 seconden ofzo.

Reputatie 7
Badge +8

Ik raad je aan om je telefoonnummer hier weg te halen, iedereen kan hier meelezen.

Even bellen met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar @DACC , met een andere telefoon uiteraard.😉

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DACC,

Ik zie dat de community je al te hulp is geschoten en hoop dat je de vaste telefoon inmiddels weer werkend hebt!

Problemen opgelost na modem ressetten

Reputatie 7
Badge +20

Ah, super dat het na het resetten weer in orde is en bedankt dat je het even hebt laten weten @DACC 😊

Reageer