Beantwoord

Vaste telefoon geeft al ruim 50 dagen alleen een bezettoon en is niet bereikbaar

  • 8 January 2024
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Al enige tijd (>50 dagen) krijg ik bezettoon als ik bel. Ik hoor ook niet als ik gebeld wordt. Als ik mobiel het vaste nummer bel klinkt er geen belsignaal. Modem reset heeft niet geholpen. Heel vervelend.

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 9 January 2024, 12:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Nieuwstadt123 

Welk modem heb je? Er zijn meestal twee aansluitingen Phone 1 en Phone 2 achterop het modem. Waar zit de telefoon in? Probeer eens of de andere poort het wel doet.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Nieuwstadt123, bedankt voor je bericht en welkom hier op ons forum!

Hallo @Nieuwstadt123 

Welk modem heb je? Er zijn meestal twee aansluitingen Phone 1 en Phone 2 achterop het modem. Waar zit de telefoon in? Probeer eens of de andere poort het wel doet.

Hier ben ik in eerste instantie ook benieuwd naar. De snelste manier om je met dit soort problemen verder te helpen, is door even te bellen met onze helpdesk. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken. Vanuit daar kunnen we meteen de nodige metingen verrichten en vanuit daar toewerken naar een oplossing! 

Reageer