Beantwoord

Vaste telefoon geeft ingesprektoon met Experiabox V9

  • 10 March 2024
  • 8 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 1

Als ik bel naar de vaste telefoon , dan krijg ik de melding dat deze in gesprek is, terwijl dit niet het geval is. Ik ben hierdoor niet bereikbaar. Wat is hier aan de hand?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 March 2024, 15:55

Bekijk origineel

8 reacties

Welk merk en type modem gebruik je @supervis50 

Reputatie 1

Experts box v9

Dat modem wordt niet meer ondersteund door KPN, daar is een omruilregeling voor, daar heb je ongetwijfeld bericht over gehad @supervis50 

Reputatie 1

En hoe nu verder?

kun je ook aangeven wanneer ik hier bericht over heb gehad, want dit bericht heb ik gemist.

Zie onderstaande link @supervis50 :

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

Reputatie 7
Badge +24

Hi @supervis50, ik denk ook graag mee. 

Is het gelukt met de tip van Nomen Nominandum? Waarvoor dank. De V9 is inderdaad verouderd. 

Zie onderstaande link @supervis50 :

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

 

 

 

Reputatie 1

Dank voor de hulp, het nieuwe modem is besteld.

Reputatie 7
Badge +24

Laat het ons weten of het met de nieuwe modem werkt. 

Reageer