Beantwoord

Voicemailschema instellen voor bepaalde tijden

  • 16 February 2024
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste forumleden,


Graag zou ik voor mijn bedrijf een voicemail schema willen instellen. Hiermee bedoel ik dat als mensen mij buiten openingstijden bellen, automatisch een bericht horen (die ik zelf heb ingesproken). Bijvoorbeeld: “we zijn op dit moment gesloten enz enz..” 

kan dit via KPN of moet ik dit op een andere manier regelen? Ik kan er bij KPN niets over vinden. 
 

Alvast bedankt!

 

Joeri

icon

Beste antwoord door AriënC 16 February 2024, 10:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet wel dat KPN voor zakelijke gebruikers IVR-diensten aanbiedt. 

https://www.kpn.com/zakelijk/grootzakelijk/telefonie/ivr.htm

Maar er bestaat ook apparatuur waarbij dat kan, zoals antwoordapparaten. 

Voor KPN ÉÉN biedt kpn wel professioneel ingesproken meldtekst. 

Uitgebreide systemen daarvoor…. nooit zo in verdiept. Als ik m'n huisarts bel buiten of binnen de tijden krijg ik ook verschillende meldingen. Dat systeem biedt ook meerkeuze dmv cijfers. Het is er dus wel….

Maar i.i.g. niet via KPN Consument en Klein Zakelijk ZZP.

Mogelijk wel te verkrijgen bij KPN ÉÉN. Daar zijn dan naar mijn idee wel meerkosten mee gemoeid.

Een 'simpel’ antwoord apparaat (niet te verwarren met voicemail) kan je gewoon aan zetten als je op de zaak de deur uit gaat. Met gewenste meldtekst. En uit als je weer binnenkomt / opent.

Reputatie 7
Badge +13

Dit is inderdaad niet direct een service die KPN aanbiedt binnen het consumentenaanbod @Schaft. Ik zou dan inderdaad eens kijken naar eventuele zakelijke implementaties die @AriënC en @PeterG voorstellen.

Hartelijk dank @Remco van KPN en @PeterG en @AriënC !

Reputatie 7
Badge +13

Graag gedaan @Schaft! Ik hoop dat je snel een passende oplossing kunt vinden en post gerust nog eens een topic als we je ergen bij kunnen helpen!

Reageer