Beantwoord

Kan een KPN medewerker nog aan de deur komen om 20.30?

  • 29 April 2024
  • 7 reacties
  • 126 keer bekeken

Vanavond (20.30 uur) werd er aangebeld bij mijn moeder door een kpn medewerker. Ik was zelf niet in de gelegenheid open te doen, maar hoorde via de intercom dat de man aangaf dat er een klacht was over kpn en of hij daar vragen over mocht stellen. Mijn moeder van 83 is naar de hoofdingang gegaan om daar de meneer te woord te staan. Toen ik er achteraan wilde lopen kwam ze al terug met de info dat ze 600 tot 800 euro per jaar kan besparen en dat hij over een kwartiertje wel terug zou komen (dan zou ik weg zijn). 

 

Toen ik weg ging zat deze meneer op het trapje voor het appartementen complex. Ik sprak hem aan, waarop hij mij eigenlijk nauwelijks aankeek of terug sprak. Hij gaf aan dat mijn moeder overgestapt zou zijn en wilde kijken of hij een goede aanbieding kon doen. Het enige waaruit ik op had kunnen maken dat hij voor kpn werkte was een groen keycord en een tablet. 

 

Gaan kpn medewerkers vaker op deze tijden langs de deur? En dan specifiek bij 'een oude klant die onlangs overgestapt is'? Want de beste meneer belde verder nergens aan. En dragen ze dan altijd alleen een groen keycord?  

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 30 April 2024, 01:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

In principe kan de tijd wel, langs de deuren gaan mag tot 21:00. Maar wel is het zo dat ze naast een keycord ook minimaal een groene jas horen te dragen.

De meeste vragen en over door2door zijn beantwoord in ons verzameltopic hierover.

 

Bedankt voor de reactie. Deze meneer was geheel in donker blauw gekleed. Wat ik opvallend vond was dat hij echt alleen kwam om bij mijn moeder aan te bellen. Gebeurd dat meer, dat een kpn medewerker in zijn auto stapt om naar 1 adres te rijden? 

Reputatie 7
Badge +12

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een monteur ben en niet 100% bekend ben met deze processen. Maar nee, ik herken het niet dat KPN iemand stuurt naar een overstapper. Zeker wel telefonisch contact maar niet door2door.

Zakelijk herken ik het wel alleen dat is een heel ander verhaal.

Dank voor de reactie! 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Ankepank, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Voor de zekerheid heb ik ook nog even navraag gedaan want naar mijn weten is dit niet helemaal zoals het zou moeten gaan (zoals @Ik_Combineer hierboven ook al aangeeft, herken ik het ook niet dat  we hiervoor iemand langs de deur sturen). Zodra ik meer weet, meld ik me hier weer!

Goedemorgen @Ankepank, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Voor de zekerheid heb ik ook nog even navraag gedaan want naar mijn weten is dit niet helemaal zoals het zou moeten gaan (zoals @Ik_Combineer hierboven ook al aangeeft, herken ik het ook niet dat  we hiervoor iemand langs de deur sturen). Zodra ik meer weet, meld ik me hier weer!

Bedankt voor de reactie! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Ankepank, zou jij je forumprofiel voor me in willen vullen (en daar dan de postcode en het huisnummer van je moeder invullen) zodat ik dit uit kan laten zoeken? Alvast bedankt! 

Reageer