Beantwoord

Berichten komen niet binnen

  • 27 April 2024
  • 8 reacties
  • 63 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds enkele dagen komt email, die ik verstuur vanuit een toernooiplanner voor tennis, niet meer aan in mijn xs4all of kpnmail omgeving.

Dit wordt verstuurd vanuit HTVHelvoirt.nl en het kwam voorheen netjes binnen. Ik stuur vanuit dat programma dagelijks mailtjes over tenniswedstrijden en ik moet zeker weten dat het werkt.

Ik heb even mijn emailadres in het programma aangepast (van ...@xs4all.nl naar ….@gmail.com) en dan komt het wel aan! Moet ik nu bij KPN zijn of bij de beheerders van HTVHelvoirt.nl?

Bij voorbaat dank voor een reactie.

icon

Beste antwoord door GeSp 27 April 2024, 22:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Komen de mailtjes misschien in de spammap?

Reputatie 1

Nee, ze zijn nergens terug te vinden.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Frans Kuipers 

 

Als je in Gmail (webmail) die mail opent en via de 3 puntjes rechts voor Origineel tonen kiest, zie je dan PASS bij SPF, DKIM en DMARC?

Als je meerdere FAILS krijgt moet je bij de beheerder van HTVHelvoirt zijn.

Als alles PASS is kan je het beste een mail naar abuse@kpn.com sturen en vragen waarom jouw mail niet aankomt, stuur dan zo’n mail als bijlage mee.

Reputatie 1

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zie alleen maar pass, dus zal me tot abuse@kpn.com richten.

Reputatie 7
Badge +10

@Frans Kuipers 

Niet toevallig recentelijk een VPN gaan gebruiken ?

Dan lijkt het erop dat het KPN spamfilter hier “ingrijpt". Stuur een email naar abuse@kpn.com, stuur 1 of meerdere emails (die vanuit HTVhelvoirt.nl worden verstuurd) mee als voorbeeld in de bijlage. De afdeling “Abuse” kan kijken of de email wel bij de KPN aankomt en zo ja misschien als spam wordt aangemerkt. vraag dan om de reputatie van HTVHelvoirt.nl te resetten.

Reputatie 1

Inmiddels is het opgelost. Gisteren kreeg ik alle emails alsnog binnen, sommige na 5 dagen! Ik vermoed dat het aan de provider van HTV HELVOIRT.NL lag, maar het is niet zo belangrijk meer. 

Bedankt voor de reacties. 

Kan ik dit topic zelf afsluiten? 

Reputatie 7
Badge +10

@Frans Kuipers 

Misschien hebben ze meer klachten gehad en zijn ze daarom in actie gekomen.

Helemaal top !!!!!!!

Reputatie 7
Badge +12

Inmiddels is het opgelost. Gisteren kreeg ik alle emails alsnog binnen, sommige na 5 dagen! Ik vermoed dat het aan de provider van HTV HELVOIRT.NL lag, maar het is niet zo belangrijk meer. 

Bedankt voor de reacties. 

Kan ik dit topic zelf afsluiten? 

Fijn om te lezen @Frans Kuipers en bedankt ook dat je hier nog even hebt laten weten dat het probleem is verholpen. Het topic kun je zelf niet sluiten maar dat regel ik wel voor je :)
Mocht je in de toekomst nog een keer vragen hebben dan weet je ons te vinden!