Beantwoord

Mogelijk om oud mailadres tijdelijk te herstellen?

  • 29 April 2024
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Is het mogelijk om een oud emailadres (tijdelijk) te herstellen? Ik wilde toegrijpen op een oud game account die op een kpnmail staat, maar door verhuizing was mijn adres gedeactiveerd. Sinds begin april heeft ons huis weer KPN internet en tv, dus wanneer het daarmee weer geactiveerd kan worden, hoor ik dat ook graag.

icon

Beste antwoord door WMG-N 29 April 2024, 20:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u zelf al geprobeerd dat adres te registreren? 

Is het een adres wat misschien iemand anders ook zou kunnen registreren? Of zit het vol met willekeurige letters en cijfers?

Reputatie 7
Badge +10

@MarlonG 

Heel simpel. Gewoon proberen een nieuw emailaccount / email-alias aanmaken met dat emailadres. Hopelijk is dat emailadres niet in gebruik bij een andere klant van de KPN. Indien wel dan heb je - jammer maar helaas - pech.

Je kunt dan proberen om die persoon een email sturen om jou te helpen bij het herstel. Of dit lukt is vraag 2 maar je kunt het proberen.

@WMG-N 

Ik heb geprobeerd om een alias aan te maken met het desbetreffende adres. Dit is niet gelukt. Ik heb ook geprobeerd een mail te sturen, maar toen kreeg ik een mail, dat mx.kpnmail.nl het bericht heeft geweigerd, dus het lijkt, dat het adres momenteel nog niet gemaakt kan worden. Misschien kan een KPN medewerker mij hiermee verder helpen. Bedankt in ieder geval voor je reactie 😁

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb geprobeerd om een alias aan te maken met het desbetreffende adres. Dit is niet gelukt. 

Welke foutmelding kreeg u?

Reputatie 7
Badge +10

@MarlonG 

Ja, welke foutmelding kreeg je ?

Hoe lang geleden heb je jouw KPN (email-)abonnement opgezegd /gedeactiveerd ? Als dat minder dan 6 maanden was kun je de KPN vragen om de reservering van dat emailadres af te halen.

Bel met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ). Misschien kunnen die jou helpen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MarlonG,

Ik zie dat de anderen hier jou al aan hebben geraden om het mailadres opnieuw aan te maken en vervolgens om contact te zoeken met de telefonische klantenservice omdat je dat niet voor elkaar kreeg.

Dat je geen mail kunt sturen naar het mailadres maar hem óók niet opnieuw aan kan maken, lijkt er toch wel op te wijzen dat er nog een reservering actief is. Onze telefonische klantenservice kan die reservering er af halen zodat je het mailadres alsnog opnieuw aan kunt maken 🙂

Reageer