Beantwoord

Aansluiting op nieuw adres is COAX, kan ik KPN nog afnemen?

  • 5 May 2024
  • 6 reacties
  • 185 keer bekeken

Kpn verhuist naar nieuw adres.

Maar nu blijkt dat ik een verkeerde aansluiting heb zitten.

Coax van ziggo😡

Hoe dit op te lossen 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 8 May 2024, 08:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Steek 
Wat geeft de KPN website aan als je je postcode hebt ingevuld?
Dat internet beschikbaar is?
En je kunt de aansluiting niet vinden, vraag dan om een monteur die maakt het dan in orde.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Steek, als je via de postcodecheck op de KPN website een pakket kunt bestellen, dan zal er ergens een KPN aansluiting zijn. Indien nodig kun je een monteur bestellen voor de installatie van de diensten. Deze monteur zal dan ook het aansluitpunt in orde maken. 

@Jeroen van KPN  dank je wel voor de info.

Na 5 telefoontjes zijn we er dus achter dat er helemaal geen koper ligt.

En is het niet mogelijk is om kpn te krijgen.

Dus moet helaas er zit niks anders op over stappen.

 

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Steek, ik weet niet of de klantenservice in KANVAS kan kijken, maar dit is een systeem waar vroeger alle tekeningen in zijn gezet van waar de aansluitingen zitten. Dus als de klantenservice je precies kon vertellen waar die zit en hij zit er niet. Dan is dat jammer maar het zou volgens mij alsnog te realiseren moeten zijn. Alleen dan moet er iemand aangestuurd worden om dit te maken. Deze optie heb ik namelijk als monteur zijnde indien er geen aansluitpunt te vinden is. Maar het kan wellicht verschillen per situatie of KPN dit nog doet. Dat kan ik niet zeggen.

@DaveA 

Zoals ik heb vernomen ligt er geen koper.

En moet de woningbouw (vve) toestemming geven.

En dat hebben ze tot opheden niet gedaan.

 

Is het een nieuw gebouwd huis ?
Op een plaats waar eerder geen huis ( of ander gebouw ) stond ?
Of anders gezegd, tot ergens >10 jr. terug werd er overal een telefoon lijn aangelegd, nadien niet meer.
Als er eerder al een gebouw stond dan ligt er koper ergens in de tuin of straat, maar ja, dan issie nog niet binnen.

Dus overstappen en wachten op glasvezel ( waar kpn wel over wil/kan/”mag” leveren ).

Reageer