Vraag

Afspraak plannen ja of nee?

  • 6 May 2024
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Vrijdag 4 mei heb ik online een afspraak gemaakt voor 10-5 tussen 13 en 17u. Knopje bevestigd heb ik ingedrukt en er zou een email komen met andere instructies. Niets ontvangen, ja een email dat er extra onderzoek nodig is. Vreemd het is niet de eerste keer dat ik op dit adres KPN heb. Vanochtend vroeg een SMS dat is zsm een afspraak moet maken ?! Opnieuw afspraak gemaakt en natuurlijk kon het niet op het eerder aangegeven tijdstip. Maar 14-5 aangegeven (helaas zit ik dus 4 5 dagen zonder internet) knopje bevestigd weer ingedrukt en ik zou een email bevestiging krijgen met verdere instructies. U raad het al, wederom geen bevestiging. Ik wil toch graag dat er op 10-5 een monteur komt . Heb ik nu die afspraak ja of nee ??

Groeten

Rob


4 reacties

Voor een snelle reactie kun je de klantenservice bellen 0800-0402 en inspreken dat je iemand wil spreken

Nou, snelle reactie……..Belde vanuit Azië en heb net 8 minuten naar stilte geluisterd terwijl er gezegd werd dat ik doorverbonden werd naar een medewerker. Nou maar hopen dat ze snel op het dit bericht reageren. Als dit een teken is voor de samenwerking met KPN……………………….. Al diverse malen geprobeerd maar vaak gaat die maar 1x keer over en hoor je niest meer. Probeer het later nog wel een keer maar kost natuurlijk weer leuk geld. En ik weet nog steeds niet of de monteur komt. Er staat wel online een instructie om te installeren maar ja dan heb je wel internet nodig…….. Je hebt dus internet nodig om internet te installeren 🙄

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rob uit D, welkom op onze community! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen!
De snelste manier om te controleren of de afspraak goed verwerkt is, is zoals al Jimny noemt telefonisch. Vanuit het buitenland kun je ons ook bereiken op 0031612001200, als je twitter of facebook hebt kun je daar ook met ons chatten.

Beste Thomas van KPN, zojuist gecheckt, dat nummer al 7x gebeld met nul resultaat.  Ik neem aan dat er installatie instructie in het pakket zit.

Reageer