Vraag

Compliment aan servicemonteur Mario KPN internet.

  • 27 April 2024
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Na alles wat er mis kon gaan , en ook mis ging bij de KPN , nu toch ook een Compliment.

Mario uit Amsterdam heeft bij ons het internet hersteldĀ  wat door een ander verkeerd was aangesloten.

Alles heeft hij uit de kast getrokken..en de boel draaid weer super.
Bedankt Mario en een pretigge Koningsdag bij jou in de buurt ;-)

En bedankt voor de leuke kaart en dew lekker geste.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Hanssel12, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je leuke bericht :)

Mocht je het fijn vinden, dan kan ik er voor zorgen dat deze boodschap ook bij Mario terechtkomt! Als jij je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan zorg ik ervoor dat dit bericht MarioĀ bereikt.Ā 

Zou natuurlijk ook service zijn van de KPN om het compliment gewoon door te gevenĀ  aan hun eigen personeel, i n dit geval , deze zeer gemotiveerde monteur, zonder datĀ IKĀ er weer wat extra voor moet doen...šŸ¤”

Reputatie 7
Badge +12

Zou natuurlijk ook service zijn van de KPN om het compliment gewoon door te gevenĀ  aan hun eigen personeel, i n dit geval , deze zeer gemotiveerde monteur, zonder datĀ IKĀ er weer wat extra voor moet doen...šŸ¤”

Het lastige is dat ik enkel op basis van je gebruikersnaam je gegevens niet in kan zienĀ @Hanssel12. Om de complimenten aan Mario door te geven, heb ik die nu eenmaal wel nodig. Het is trouwens geen verplichting hoor (je forumprofiel invullen), ik bood het alleen aan omdat ik weet dat monteurs het altijd leuk vinden om dit soort complimenten te ontvangen.Ā 

Reageer