Installatiehulp werkt niet goed

  • 6 May 2024
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Graag wil ik doorgeven dat de installatiehulp op jullie website niet goed werkt.

Na het aansluiten van het glasvezelkastje kreeg ik de melding dat het niet gelukt was. Echter de lampjes brandden opnieuw door de handleiding heen gaan werkte niet. Nadat ik de installatiehulp helemaal opnieuw had opgestart bleek ik gewoon verder te kunnen met het aansluiten van de modem.

Bij het modem idem. Na aansluiten kreeg ik de melding dat het nog niet werkte. Moest het na een tijdej opnieuw proberen. Echter, ook hier brandden alle lampjes correct. Na opnieuw starten van de installatiehulp bleek het modem wel degelijk goed geïnstalleerd, en kon ik de wifi instellen en zit ik nu op het internet.

Zou fijn zijn als jullie daar eens naar kijken. Mij is het gelukt, maar ik ben bang dat een hoop mensen hier vrij wanhopig van kunnen worden.

Met vriendelijke groet, Karin


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@Zilvervlerk Hi en welkom op de KPN community Karin!

Dat klinkt inderdaad verwarrend en niet zoals het hoort, goed dat je het aangeeft. We zien niet meer signalen dat de installatiehulp niet goed werkt op dit moment, dus het lijkt een incident te zijn geweest. Fijn dat je er uiteindelijk uit gekomen bent en dank voor het delen!

Reageer