Beantwoord

WiFi verbinding valt steeds weg

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Wie heeft er nog meer een slechte wifi met het het modem van kpn. 
 

ik wordt er echt helemaal gek van kan gewoon me werk niet eens doen of me wifi is weer weg. Ben nu al een jaar aan het bellen met kpn klantenservice en elke keer weer resetten opnieuw opstarten en zo maar door. 
 

en nu een jaar later nog geen verbetering als de zo door gaat dan stap ik over naar een andere.

heb echt al jaren kpn maar sorry dat ik het zeg maar het is echt nog nooit zo slecht geweest 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 March 2024, 10:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Van hees, welkom hier. 

Zo te lezen werkt je WiFi niet (helemaal) goed. Ik denk graag mee. 

Mag ik weten wat er precies aan de hand is? Op welke apparaten ervaar je dit? 1 of op meerdere? En wat is de afstand van je modem? Zou je ook de WiFi Manager willen uitvoeren? Dat geeft ons een goede indicatie van wat er aan de hand is. 

 

Nou kpn bedankt en tot ziens 

heel jammer dat jullie service zo slecht is geworden de loop de jaren. Dat heeft me doen besluiten om over te stappen naar een andere provincie 

 

met vriendelijke groet 

meneer van hees 

Badge +19

Wifi is wifi. Of dat nou van provider a komt of b maakt helemaal niks uit. Het signaal komt uit het modem en niemand heeft er meer vat op. Hooguit kan andere apparatuur het verschil maken in de sterkte van het signaal. 

Reageer