Hallo Allemaal,
Wij zijn een paar weken geleden verhuist. In ons oude huis hadden we Philips Hue met lampen met een bridge aangesloten.
We hebben de Experiabox V10 meegenomen naar ons nieuwe huis en alle Philips Hue producten in het oude huis achtergelaten.
Voor ons nieuwe huis hebben we bij de Hornbach een nieuwe Hue bridge en nieuwe Hue lampen gekocht. Als ik de bridge aansluit gaat het derde lampje op deze hue bridge niet branden. Ik kan de bridge wel vinden in de app:
Daarna kan ik doorklikken en wil de app de bridge updaten. Daar blijft hij echter hangen.
Ik kom hierdoor niet verder.
Ik heb van alles geprobeerd:
- Andere kabels
- Andere poort op de experiabox
- Alleen de bridge aangesloten op de Experiabox (er zit geen switch tussen)
- Ik heb de bridge omgeruild voor een nieuwe (ik dacht namelijk dat het aan de bridge lag)
- In de Experiabox geprobeerd met een statisch en een niet statisch IP te werken.
- Helpdesk KPN gebeld. (hadden geen antwoord)
Dit heeft allemaal niet geholpen.
Wat opvalt:
Het 3e lampje brandt in principe niet. Echter als ik de kabel vervolgens uit de bridge haal en hem er weer in doe, gaat het 3e lampje wel aan maar gaat hij knipperen.
Heeft iemand van jullie een idee voor een oplossing?
Alvast bedankt.
Beste antwoord door SandervVeluw
Bekijk origineel