Beantwoord

Probemen met verbinden hotspot Playstation Network

  • 17 November 2023
  • 18 reacties
  • 804 keer bekeken

Het heeft het altijd gewerkt en sind een paar dagen verbind ik m’n PlayStation 5 via hotspot.. het maakt verbinding alles staat verbonden behalve playstion network niet… graag een oplossing..

icon

Beste antwoord door Asen 20 December 2023, 09:46

Bekijk origineel

18 reacties

Zelfde probleem, heb je een iPhone? wel 80 mbs download maar 9kbs upload  

Hey Paus020,

 

ik behaal rond 100 mbps en upload zo rond de 40. Maar alles doet het.. psn Store kan ik in behalve online gamen.. gek van!!

Oja.. van deze wordt ik ook kippig van…

goedemorgen, uhm oké ik zie het heb je al je database hersteld via veilige modus? misschien dat dat werkt! verder heb ik precies het zelfde probleem ben je verbonden via router of je telefoon ?

het is mij gelukt, veranderde mijn telefoon instellingen bij mobiel netwerk van APN: internet naar APN: portalmmm.nl nu ben ik meteen online 

Goedenavond, data base hersteld maar mag niet baten… internet instelling veranderd naar portal maar ook helaas… ik heb zelfs de ps5 naar fabrieks instellingen gedaan en op en  weer alles gedownload en mag niet baten..

 

blij te horen dat het bij jou wel werkt..

 

gr,


de laatste foto is nieuw voor mij met de tekst

licenties vernieuwen? kan je bij instellingen doen… 

Ook al gedaan… moedeloos van!! Het vreemde was is dat ik de de ps5 verbind met een iPhone ook die vodaphone heeft als netwerk aanbieder dat alles gelijk werkt zoals het hoort.. dat is toch raar… 

 

gr,

Hey JvandeP,

ik heb precies hetzelfde probleem.. Is het inmiddels al gelukt? Want dan hoor ik de oplossing heeeel graag :)

gr, dyllandro

Goedenavond Dyllandro,

 

helaas is het mij nog niet gelukt… het rare aan het verhaal is.. dat iemand met een vodaphone abonnement wel kan spelen op mijn ps5 via hotspot van je mobiel.. en met kpn niet.. ik hoop dat kpn ook eens wat laat horen.. ik maak wel gewoon verbinding heb ook gewoon internet op de ps5 maar psn network doet het wel en dan weer niet terwijl er geen storing is bij hun.. 

 

als jij ook een oplossing vind dan hoor ik het ook graag..

 

groetjes

Reputatie 7
Badge +13

Welkom op het forum! Ik kwam dit topi tegen en ik vind het raar dat het eerder wel gewerkt heeft en nu niet. Gebruiken jullie beide de standaardinstellingen (APN onder andere) van KPN of gebruiken jullie aangepaste instellingen? Dit is helaas niet direct echt een standaard constructie maar ik zal het van het weekend ook even testen op mijn PS4 en PS5.

Exact het zelfde probleem hier online status blijft onbekend terwijl ik wel data kan gebruiken voor updates etc heel bijzonder…

Hier ook het zelfde probleem met PlayStation portal. Nieuwe telefoon geïnstalleerd (iPhone 14) en nu krijg ik ook een fout melding terwijl ik hiervoor met mijn iPhone 13 prima heb kunnen spelen! 
 

iemand hier een oplossing voor ? 

Door lang te zoeken heb ik een oplossing gevonden die voor mij werkt icm PlayStation portal. 
(iPhone 14)

naar je telefoon instellingen 

Mobiel netwerk > mobieledatanetwerk 

 

Apn van persoonlijke hotspot aanpassen naar 

 

portalmmm.nl

 

 

Succes! 

Goedenavond,

sorry voor mijn late reactie.. 

ik ben weer thuis van zee en zal het spoedig proberen..

 

groetjes

Goedemorgen, 

 

heb zojuist de instelling veranderd naar portalmmm.nl en ik kan weer online via hotspot… 

bedankt voor het meedenken en zoekend naar een oplossing..

 

bedankt allen en fijne dagen..

Op mijn ps5 kan ik wel verbinden met m’n hotspot maar niet met de portal enig idee hoe dit kan? 

Reageer