Beantwoord

Sinds ik ben teruggezet van 1Gb naar 200Mb is de wifi erg slecht

  • 5 May 2024
  • 7 reacties
  • 40 keer bekeken

Hier idem, wifi is ineens heel erg traag. Heb 4 verstekers en had met 1GB gemiddeld 680MB op de wifi. Nu steeds uitvallende wifi en snelheid v max 95 MB. Modem herstart, alle lampjes op de versterkers branden groen en er zou geen storing zijn op mijn adres rarara iemand een oplossing ?

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door N.N. 5 May 2024, 18:05

Bekijk origineel

7 reacties

Hier idem, wifi is ineens heel erg traag. Heb 4 verstekers en had met 1GB gemiddeld 680MB op de wifi. Nu steeds uitvallende wifi en snelheid v max 95 MB. Modem herstart, alle lampjes op de versterkers branden groen en er zou geen storing zijn op mijn adres rarara iemand een oplossing ?

Kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing @Ron.B 

 

Hier idem, wifi is ineens heel erg traag. Heb 4 verstekers en had met 1GB gemiddeld 680MB op de wifi. Nu steeds uitvallende wifi en snelheid v max 95 MB. Modem herstart, alle lampjes op de versterkers branden groen en er zou geen storing zijn op mijn adres rarara iemand een oplossing ?

Kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing @Ron.B 

 

Ja allemaal al naar gekeken. Wifi is vandaag ook al 3 x helemaal uitgevallen en komt dan weer plots op.

Badge +19

Maar valt nou de wifi alleen uit of de hele verbinding dus ook de bekabelde pc of laptop en/of de tv?

Wifi alleen. Heb 4 versterker branden allemaal groen.  Ik meet nu 45 MB/s en was altijd tegen de 680 MB/s dus wifi komt wel weer op maar v is belabberd laag. Ze hebben mij abusievelijk v 1GB teruggezet naar 200MB vd week een toen is het ge-emmer begonnen.  Netflix wat hier op een tv via de wifi draait start zelfs niet op omdat de verbinding niet goed genoeg is.Glasvezelmodem , KPN modem/router opnieuw opgestart.  Schiet mij maar lek...

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ron.B, welkom op onze community! De snelheid zou niets moeten doen met de stabilitieit, je had de stappen uit ons topic al doorlopen begreep ik. Heb je de wifimanager ook nog doorlopen sinds je problemen ervaart? Je kunt hierover ook even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's kunnen dan meteen even meekijken.

Hoi @Ron.B, welkom op onze community! De snelheid zou niets moeten doen met de stabilitieit, je had de stappen uit ons topic al doorlopen begreep ik. Heb je de wifimanager ook nog doorlopen sinds je problemen ervaart? Je kunt hierover ook even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's kunnen dan meteen even meekijken.

Dag Thomas, ik meet net 651 mb download/820 mb upload dus snelheid is weer terug en tot op heden geen uitval gehad. Lijkt dus te zijn opgelost 🙏🏻

Reputatie 7
Badge +20

ah top! Bedankt voor je terugkoppeling Ron!

Reageer