Vraag

KPN medewerker misdraagt zich in het verkeer

  • 6 June 2024
  • 10 reacties
  • 381 keer bekeken

Graag wil ik de persoon in de witte Megane met kenteken ******** uitroepen voor medewerker van de maand. 
 

wat kan jij goed bumperkleven, je middelvinger opsteken en inhalen! chapau! 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en intern opgeslagen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Dutch_Rod, welkom hier. 

Hier schrik ik toch van. Zou ik van je mogen weten waar dit precies was? Straatnaam en woonplaats? En was dit een auto met een KPN logo erop? 

 

Admin: kentekenplaat verwijderd i.v.m. privacy 
 

In Rijswijk, zuid-Holland op de Lindelaan. 
zie foto voor kpn logo. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Zou je ook een samenvatting willen en kunnen geven van wat er precies is gebeurd? 

Ik reed op de weg, ik ging niet snel genoeg voor meneer dus bleef hij bumperkleven. Toen moesten we samen afslaan op de lindelaan, reeds afgeslagen was het eerstvolgende stoplicht was al op rood dus heb ik gas los gelaten en toen vond meneer het nodig om behoorlijk asociaal in te halen. Van mijn toeter om hem te attenderen op zijn asociale gedrag was meneer niet gediend en werd ik getrakteerd op een middelvinger terwijl hij voor mij voor een rood stoplicht stond. pure kansloze actie en niet heel slim als je met de auto van je werkgever rijd. 

Reputatie 7
Badge +24

Dit hoort zeker niet zo.

Ik heb dit intern doorgezet om te kijken wat er aan de hand is. Een slechte dag kan iedereen hebben, maar dit is wel een beetje overdreven. 

Nogmaals bedankt voor de genomen moeite om dit hier te laten weten. Mijn oprechte excuses. We maken er werk van. 

Reputatie 7
Badge +24

Nog een laatste update hierover. 

De desbetreffende medewerker is hierop aangesproken en heeft spijt betuigd. Dit zal niet weer gebeuren. Nogmaals bedankt voor de melding. 

Reputatie 7
Badge +9

@Alex van KPN Ik kan niet helemaal volgen. De screenshot laat zien een relatief donker omgeving, en @Dutch_Rod post was rond 19:00. Dat is toch geen werktijden meer. waarom bemoeit KPN met wat zijn medewerker buiten werktijden in de verkeer doen? Niet dat ik zijn gedraag goed keuren, maar het is een subjectieve berichtgeving van een verkeersdeelnemer, en als mijn werkgever hetzelfde doet zoals KPN, mag de werkgever de dienstauto gelijk terug hebben en een nieuwe werknemer zoeken.

Reputatie 7
Badge +11

Wie zegt dat de bewuste werknemer niet aan het werk was @TDN , KPN is een 24/7 bedrijf 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Alex van KPN Ik kan niet helemaal volgen. De screenshot laat zien een relatief donker omgeving, en @Dutch_Rod post was rond 19:00. Dat is toch geen werktijden meer. waarom bemoeit KPN met wat zijn medewerker buiten werktijden in de verkeer doen? Niet dat ik zijn gedraag goed keuren, maar het is een subjectieve berichtgeving van een verkeersdeelnemer, en als mijn werkgever hetzelfde doet zoals KPN, mag de werkgever de dienstauto gelijk terug hebben en een nieuwe werknemer zoeken.

Het is een auto met een KPN logo erop en dus van ons, logischerwijs bemoeien wij hier ons mee. Alles is hier al uitgelegd en opgelost. 

Topic gaat op slot.