Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22838 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Goedendag!

Ik ben Dennis Schreve, ik ben woonachtig in Venlo (Limburg) Verder hou ik me veel bezig met KPN. TV en Internet voor al. Voornamelijk TV. Zo hou ik me graag bezig met veranderingen in het zenderaanbod, zoals HD zenders. Verder zit ik regelmatig / vaak op het Forum. Dit is voor mijn een soort uitlaatklep voor me. Gewoon heerlijk om mij hier bezig te houden. Aangezien dat ik een lichamelijke beperking heb, en ook gebruik maak van een rolstoel is dit erg leuk om te doen. 😃
Goedemorgen,

Mijn naam is Midas Aversteeg, en ben op dit forum gekomen omdat ik een probleem had met mijn mobiel. Dat topic volg ik nu een beetje aangezien ik niet de enige was, voor de rest kijk ik een beetje rond op het forum opzoek naar intressante dingen 😃 . Doe momenteel een MBO opleiding, namelijk: Applicatieontwikkelaar (niveau 4) en zit in mijn 2e leerjaar. Bezig met stage van een half jaar.

Interesses zijn momenteel programmeren, gamen en uitgaan. Ook kijk ik soms series maar verlies ik de concentratie om het vol te houden :8 ben meer van de films . Ben niet echt een typisch computernerd, maar ben er wil in geïnteresseerd en moet nog veel leren.
Reputatie 7
Badge +16
Welkom op het Forum Midas! Ik hoop dat je het hier leuk vindt 🙂
Reputatie 4
Badge +6
Stel ik me ook maar even voor,
Mijn naam is Hilda, ben 52 en sinds '86 werkzaam als (persoonlijk) begeleider wonen bij mensen met een verstandelijke beperking. Heb hoofdzakelijk late diensten waardoor ik overdag veel tijd heb voor mijn grootste hobby, op de bank liggen lezen en voor mijn andere hobby, fotograferen. Dit laatste doe ik voornamelijk in eigen tuin of in mijn "achtertuin" Het Nationaal Park Lauwersmeer. hier woon ik maar 5 km vanaf.
In en rond het huis lopen 3 katten, 9 wyandotte krielen en een wyandotte haan.

Ik woon in een piepklein huisje in het buitengebied van een heel klein dorpje, 184 inwoners, in gemeente De Marne. Het wonen in een buitengebied heeft veel voordelen, geen last van ruziënde of glurende buren, ingepikt grond, overhangende bomen en over de erfgrens geplaatste schuttingen en schuren, (De rijdende rechter en Mr F. Visser doet uitspraak zijn mijn favoriete tv programma's dat hoor/lees je wel :D) geen kilo's folders in de bus, het muziekkorps die op Koningsdag om 10:00 door je straat komt marcheren. Maar het heeft ook nadelen, ingesneeuwd of zoals begin dit jaar 5 dagen inge(g)ijzeld raken, geen openbaar vervoer en traag internet. Mij internetsnelheid is 5Mb. Alles komt binnen door een stokoud PTT kabeltje, het verdeelstation is 2½ km verderop, je moet dus geen haast hebben als je een keer uitzending gemist wilt kijken, want met een beetje pech duurt de uitzending 2x zo lang als het origineel. Tv kijken kan alleen via een schotel of Digitenne, dit laatste heb ik. Ik kijk nog tv op zo'n ding met een toeter aan de achterkant. Ondertussen een jaar of 20 oud maar zolang ik geen snel internet heb en deze tv het nog doet kijk ik mooi op dat ouwe ding. Wanneer er snel internet is hier koop ik een smart tv. In De Marne een werkgroep Breedband De Marne bezig met het realiseren van snel internet en het lijkt er op dat ergens midden in het volgend jaar de eerste schop hier de grond in gaat, maar 3 jaar geleden riep men dat ook al dus wachten we rustig af onder het mom eerst zien dan geloven.

Technisch ben ik niet maar wel handig, ik heb één Digitenne aansluiting maar kijk op 2 tv's. https://forum.kpn.com/digitenne-12/topfield-5300k-357580
http://www.allekabels.nl/draadloze-tv-en-video/1268/1054278/24-ghz-draadloze-audiovideo-zender-en-ontvanger-via-4-polig-35mm-jack.html
Ook is het me gelukt door in de webinterface van het modem iets te veranderen zo dat er 2 hoofdtelefoons op dezelfde lijn binnenkomen.
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/2e-telefoon-aansluiten-385314
Reputatie 7
Badge +16
Welkom op het forum HTS! 🙂
Namens mij ook welkom, HTS. Interessant werk wat je doet, zo te zien heb je een ieniemini farmpjuh. Ook leuke hobby's.
Vraagjuh..
Heb je al veel foto's van het plafond? ;);)
Reputatie 4
Badge +6
Namens mij ook welkom, HTS. Interessant werk wat je doet, zo te zien heb je een ieniemini farmpjuh. Ook leuke hobby's.
Vraagjuh..
Heb je al veel foto's van het plafond? ;);)


Dank je, het is inderdaad erg boeiend werk, nooit saai, iedere dienst staan je wel verrassingen te wachten en mag je improviseren, Iedere dienst lig je in een deuk door de streken die cliënten uithalen, iedere dienst raak je wel weer een keer geëmotioneerd door diezelfde cliënten, door een uitspraak of omdat ze beginnend dementerend zijn en het niet meer weten (mensen met downsyndroom verouderen sneller waardoor ze jong kunnen gaan dementeren, bij ons momenteel 2, één van 53 en een van 45) maar ook schiet je vol (ik tenminste wel) als je een cliënt van bijna 93 uit volle borst sinterklaasliedjes hoort zingen en van oor tot oor ziet glunderen als hij een cadeautje van de Sint krijgt. Daar doe je het voor, niet voor dat ene zitmoment in je dienst nl die tijdens het eten en zeker niet voor het geld.

Foto's op het plafond heb ik niet, sterker nog ik heb slechts één foto aan de muur.

Qua grond (13,5 are) zou ik best een iets grotere farm kunnen hebben maar qua werk is dat lastig omdat je toch vaak iets van een 18 uur van huis bent en sommige beestjes moet je toch regelmatig voeren dan wel uitlaten. Kippen en katten redden zich prima een etmaal.
Beste HTS

Ik heb van dichtbij mee moeten maken wat dementie betekent. Voor mensen zoals jij, actief in de zorg, neem ik mijn spreekwoordelijk hoedje heel erg diep af.

Beestjes ken ik ook al langer. 🙂 Het leuke en minder leuke...:8
Reputatie 4
Badge +6
@Dreekuh-53 Dank
Hoi,

Ik ben Genetic,
Na vele jaren afzien bij provider ziggo uiteindelijk overgestapt naar KPN.
Jaren eerder moeten doen, tot nu toe erg tevreden.
Zal vooral meelezen 🙂 wil graag leren.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi,

Ik ben Genetic,
Na vele jaren afzien bij provider ziggo uiteindelijk overgestapt naar KPN.
Jaren eerder moeten doen, tot nu toe erg tevreden.
Zal vooral meelezen 🙂 wil graag leren.


Welkom Genetic! Er staat hier op het forum ontzettend veel info dus genoeg leesvoer ;)
Vragen kan je hier ook op het forum kwijt natuurlijk. Top dat je tot zover tevreden bent.
Beste allemaal,

Mijn naam is Stefan.

Ik woon in Heusden. Een rustig klein dorpje in Noord-Brabant waar het 's avonds nog écht rustig is op straat, Ik ben werkzaam bij Certi in Wijk en Aalburg.Hier ben ik verantwoordelijk voor het samenstellen van de bloemen.
Ik heb een telefoonabonnement van KPN en ben hier erg tevreden mee, maar aanmelden bij een forum kan natuurlijlk nooit kwaad. Toen ik bij t-mb$#€€€ zat was ik minder tevreden dus daar ben ik weggegaan.

Ik hoop hier veel te leren.

Groeten,

Stefan
Reputatie 7
Badge +25
Beste allemaal,

Mijn naam is Stefan.

Ik woon in Heusden. Een rustig klein dorpje in Noord-Brabant waar het 's avonds nog écht rustig is op straat, Ik ben werkzaam bij Certi in Wijk en Aalburg.Hier ben ik verantwoordelijk voor het samenstellen van de bloemen.
Ik heb een telefoonabonnement van KPN en ben hier erg tevreden mee, maar aanmelden bij een forum kan natuurlijlk nooit kwaad. Toen ik bij t-mb$#€€€ zat was ik minder tevreden dus daar ben ik weggegaan.

Ik hoop hier veel te leren.

Groeten,

Stefan


Hoi Stefan, welkom! Er valt altijd wel wat te leren hier op het forum. Als je vragen hebt stel ze dan gerust. 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Hi allemaal,

Ook ik ben nieuw op het forum en ik stel me graag even voor :)

Mijn naam is Madelon en sinds februari ben ik Manager Forum bij KPN. Ruim 2,5 jaar lang heb ik gewerkt als Recruiter bij KPN en was ik verantwoordelijk voor de werving en selectie van trainees. Voordat ik bij hier werkte, heb ik ook nog twee jaar gewerkt als Recruiter bij een software engineeringsbedrijf. Na 4,5 jaar was het tijd voor iets nieuws en wilde ik iets doen dat dichter bij de klant staat. Het forum is een plek waar KPN’ers en klanten samen komen en elkaar helpen en ik vind het super gaaf dat ik nu Manager mag zijn van deze club.

Momenteel ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor ons koophuis. Mijn vriend en ik krijgen de sleutel in april en ik heb er zin in om het huis helemaal tot ons eigen plekje om te toveren. Als ik een sportieve bui heb ben ik te vinden in de boksschool of ga ik hardlopen en ik vind het leuk om creatief bezig te zijn. Op vakanties lees ik graag, het laatste boek wat ik heb gelezen is ‘Het geluk van een wijngaard’ van María Dueñas. Mijn vrienden zie ik in het weekend en ik geniet ervan om met hen ergens te lunchen, koffie te drinken of gewoon de kroeg in te gaan.

Op tv kom ik niet veel verder dan de drie NPO zenders en TLC voor lekkere wegkijk tv. Ohja, en ik vind Treemasters op Animal Planet ook fantastisch! Het lijkt me geweldig om later ook een grote tuin met boomhut te hebben. Op Netflix kijk ik voornamelijk documentaires en zo nu en dan een serie. Ik wacht met smart op het tweede seizoen van The Crown.
Reputatie 5
Badge +4
Hallo,

Ik stel mij bij deze ook even in het kort voor. Ik ben Raymond, word doorgaans Ray genoemd. Ben bijna 39 en werkzaam in de beveiliging, segment zakelijke dienstverlening.

Ik moet als eerste zeggen dat ik het een drama vond om mij hier aan te melden. Dacht mij simpel te kunnen aanmelden met m'n MijnKPN account maar kwam steeds een een MijnKPN terecht voor mobiel ofzo. Ik neem geen mobiele telefonie af bij KPN. Maar goed ik ben er, vraag mij enkel af of het nu wel gekoppeld is aan m'n MijnKPN.

Als hobby's heb ik lezen over gadget / mobiele telefonie, ben ik zeer actief forumlid bij Simyo. Ik luister graag muziek of kijk een serie / film.

Hopelijk kan ik en leuke bedrage leveren aan dit forum 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Welkom Ray, leuk dat je er bent! Je forumaccount is niet gekoppeld aan je MijnKPN, dit staat wel op de planning voor dit jaar.

Voor wat voor vragen kunnen we bij jou terecht en is jouw specialiteit?
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb niet echt een specialiteit. Als ik een vraag zie en ik weet het antwoord dan beantwoord ik hem. Of ik zoek het eerst op..

Maar ik denk dat ik mij eerst even ga inlezen hier 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Raymond! Welkom op het forum!
Reputatie 7
Badge +24
He Ray_mond, wat leuk om je hier te zien!

Ook wij kijken graag series net zoals veel klanten, welkom bij de club 😉. Laat je in dit topic weten welke series je graag kijkt? Ik ben benieuwd!

Als je vragen hebt over het forum, of iets anders, laat het me vooral weten 🙂
Hallo,

Ik stel mij bij deze ook even in het kort voor. Ik ben Raymond, word doorgaans Ray genoemd. Ben bijna 39 en werkzaam in de beveiliging, segment zakelijke dienstverlening.

Als hobby's heb ik lezen over gadget / mobiele telefonie, ben ik zeer actief forumlid bij Simyo.

Ray_mond hoi hoi

Ik dacht, die dude komt me bekend voor.
Leuk dat je je hier voorstelt Ray of was het Raytje. ;)

Groeten van ook een zeer actief Simyo forumlid.
Je forummaatje, aka ut paerdjuh, aka die je kent als die ene met een heul errug leelukkuh kop. ;)
Onderons gezegd, ook dit forum is reuze gezellig, er hangt een keiiiiigoeje sfeer.
p.s.
Vroeg of laat zien de KPN lui jouw hangen bij Simyo HQ, ingelijst..;)🆒
Wat betreft leuke bijdrage, daar maak ik me geen zorgen . 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Haha toevallig.. Leuk je ook hier te zien.. Ik denk dat ze me dan beter achter de balie van de receptie kunnen hangen. Heb ik ook bekijks van Telfort en Xs4all 😃
Reputatie 4
Badge +2
*prik prik* leeft deze draad nog?

Toch maar even voorstellen, ik ben aeTIos, 21 jaar jong niet getrouwd eigen huis geen opleiding wel wat op touw staan. Momenteel werk ik via Webhelp voor KPN, maar ik zit op het forum voor de lol omdat ik het leuk vind mensen de goede richting op te sturen, en omdat ik lekker wil mee gaan doen met het klagen over de netwerkpolicies van KPN (hé, grappig; allemaal topics van wjb. Ik mag die vent wel 🙂 ). Vanuit mijn werk weet ik dus het een en ander dus misschien kan ik links en rechts ook wel bijspringen in het oplossen van probleempjes. Mijn voor dit forum relevante hoofdinteresses liggen bij networking en algemene PC problemen. Mijn voor dit forum niet relevante interesses zijn (elektrisch) gitaar spelen en gamen. Vroeger zette ik altijd schaken ook op mijn lijstje omdat alleen computeren zo verslaafd stond 🙂

Ik ben slecht in afsluiters. Houdoe.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom!

Wat doe je bij Webhelp/KPN als ik vragen mag? Telefonisch?

Je weet nooit welke kennis van pas komt! Laatst mijn GNU C kennis nog gebruikt, en kennis van games komt regelmatig ook van pas.

Klagen zijn we overigens heel goed in :)

Robin
Reputatie 7
Badge +16
Welkom op het forum @aeTIos! Een KPN medewerker deze keer 😉 Is het ze toch gelukt om je te laten registreren op 't forum? 😛 (Serieus, ze proberen dat altijd met de webcare in Groningen 😛 Tenminste, toen ik er een jaar geleden was :8 )

Ik hoop dat het je hier bevalt 🙂
Reputatie 4
Badge +2
Welkom!

Wat doe je bij Webhelp/KPN als ik vragen mag? Telefonisch?
Je weet nooit welke kennis van pas komt! Laatst mijn GNU C kennis nog gebruikt, en kennis van games komt regelmatig ook van pas.
Klagen zijn we overigens heel goed in :)
Robin

Ja, zit op Service 🙂 En ik klaag graag mee :P
Welkom op het forum @aeTIos! Een KPN medewerker deze keer 😉 Is het ze toch gelukt om je te laten registreren op 't forum? 😛 (Serieus, ze proberen dat altijd met de webcare in Groningen 😛 Tenminste, toen ik er een jaar geleden was :8 )

Ik hoop dat het je hier bevalt :)

Haha, nee niemand heeft me gevraagd om te registreren 😛 Ben hier ook niet als KPN medewerker. Ben officieel Webhelp medewerker :8 dus kan ook geen leuke dingetjes krijgen enzo 😛 Hoewel ze me wel elke week de ogen uitsteken met de PVKPN emails. Tsk.